Według badania Megapanel PBI/ Gemius w grudniu 2014 roku, Pandamoney była jedną z najczęściej odwiedzanych stron w kategorii Biznes, Finanse, Prawo. Marka uplasowała się na 18 pozycji z miesięczną liczbą internautów 411 746. Serwis istnieje na polskim rynku od kilkunastu miesięcy i oferuje najtańsze pożyczki oraz dogodne formy pożyczania w Internecie.
Z zestawienia zrealizowanego przez TotalMoney.pl w grudniu 2014 roku wynika, że Pandamoney oferuje najtańsze pożyczki na okres 14 dni. Pobierane przez firmę opłaty są najbardziej korzystne dla konsumenta. Klienci mają możliwość wyboru dokładnego terminu spłaty pożyczki, jak również jej wcześniejszego uregulowania. Marka budzi zaufanie pożyczkobiorców, o czym świadczy fakt, iż 70 proc. z nich powtórnie korzysta z usług Pandamoney . Jednocześnie profil facebookowy firmy ma już ponad 4 500 polubień.
W ostatnich latach coraz więcej osób posiada dostęp do Internetu, dzięki czemu pożyczki udzielane w formie online cieszą się jeszcze większą popularnością niż dotychczas.- mówi Irena Kaczmarek, PR Manager w Kreditech Polska. – O zaufaniu do naszej firmy świadczy także fakt, że wiele osób to klienci powracający. Co więcej, w rankingach najtańszych pożyczek, nasza marka bardzo często plasuje się na pierwszej pozycji. – podkreśla Kaczmarek.
Serwis Pandamoney funkcjonuje na polskim rynku prawie dwa lata. Pandamoney oferuje pożyczki od 100 do 1800 zł. Technologia firmy oparta jest na innowacyjnym scoringu, który analizuje 15.000 danych o Kliencie. Marka, jako pierwsza na polskim rynku, za zgodą Klienta analizuje dane pochodzące z portali zakupowych, czy społecznościowych, takich jak Facebook. Dzięki temu czas oczekiwania na wydanie decyzji został skrócony do minimum i wynosi średnio 35 sekund.