Droga od zainteresowania potencjalnego klienta produktem lub usługą po sprzedaż i zbudowanie lojalności wobec marki jest długa i pełna zakrętów. Chwytliwy pomysł na promocję nie zawsze idzie w parze z efektem sprzedażowym, a samo nabycie towaru nie oznacza, że kupujący zostanie z firmą na dłużej. Jak być skutecznym zarówno w aspekcie sprzedażowym, jak i prokonsumenckim? Odpowiedź będzie można znaleźć podczas konferencji „Finanse w Internecie, czyli jak złowić więcej w sieci”, która już 24 marca odbędzie w Hotelu Diament we Wrocławiu.
Po sukcesie pierwszej edycji konferencji, organizowanej przez Sfera Finansów SA, po raz kolejny przedstawiciele rynku finansowego oraz branż bezpośrednio z nim związanych pochylą się nad zagadnieniami związanymi ze sprzedażą i budowaniem relacji z nowoczesnym klientem. Podjęta zostanie tematyka komunikacji z klientem internetowym, który często zamiast na czele łańcucha działań prowadzących do sukcesu i wzrostu wolumenów sprzedaży jest spychany na dalsze pozycje. Tymczasem odbiorca usług i produktów instytucji finansowych coraz mocniej wymaga spersonalizowanej oferty, a jeśli będzie czuł, że bank, firma pożyczkowa czy inny podmiot nie potafi uszyć pakietu produktów na miarę jego potrzeb, odejdzie do konkurencji. Jak budować relacje z wykorzystaniem technologii cyfrowych, dlaczego nie ma dialogu między przedstawicielami sektora finansowego a klientami i jak można to zmienić? Te zagadnienia poruszą Andrzej Czech ze Sfera PR oraz Damian Ziąber z Prudentiala.
Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów służących nawiązaniu z klientem bliższych relacji, poznaniu jego potrzeb, zainteresowań oraz umożliwieniu mu wyrażania głosu zadowolenia czy sprzeciwu wobec poczynań danej marki na dużą skalę. Nie każda firma zdaje sobie sprawę, jak obusiecznym narzędziem są portale społecznościowe, nie potrafi przewidzieć czającego się niebezpieczeństwa, a gdy pojawi się kryzys podjęte działania lub wręcz przeciwnie – całkowita ignorancja, prowadzą do poważnego nadszarpnięcia wizerunku marki. O dobrych i złych praktykach rozwiązywania kryzysów w mediach społecznościowych opowie Agnieszka Klejne z Best Communication.
Wraz z Rafałem Tomkowiczem, prezesem Sfera Finansów SA oraz Aleksandrem Rutkowskim, Dyrektorem Zarządzającym Kreditech Polska, uczestnicy konferencji przeanalizują pozabankowy rynek pożyczkowy nie tylko pod kątem dynamicznego rozwoju, ale również tematu Big Data w scoringu kredytowym. Z kolei Paweł Grabowski, Dyrektor ds. prawnych w Związku Firm Pożyczkowych, przybliży słuchaczom prawne aspekty związane z prowadzeniem działalności pożyczkowej w Polsce.
Regulacje prawne związane z e-commerce w odniesieniu do rynku finansowego ze skomplikowanego i zawiłego języka na przystępną wiedzę przełoży radca prawny Marcin Czugan, dyrektor Departamantu Prawno-Legislacyjnego w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Pozostając w sferze wdrożenia internetowego kanału sprzedaży, Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu Neo24.pl, wyjaśni korzyści i zagrożenia z tym związane oraz podpowie, jakie narzędzia pomogą skutecznie budować lojalność e-klienta.
Niejedna marka głowi się nad tym, jak wskoczyć na pierwsze miejsce w wyszukiwarkach, a tym samym przyciągać coraz liczniejsze grono klientów. Tajnikami skutecznego SEO podzieli się Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Bank. Natomiast Ewa Górecka, Marketing Manager Solutions4ad podpowie, jak instytucje finansowe mogą wykorzystać potencjał drzemiący w reklamie efektywnościowej oraz user-generation content, aby optymalizować zarówno sprzedaż, jak i koszty działań marketingowych.
– Uczestnicy konferencji będą mieli okazję wysłuchać specjalistów czołowych marek działających w polskiej branży e-commerce w zakresie obsługi produktów finansowych, co z pewnością wzbogaci ich dotychczasową wiedzę, a także, dzięki praktycznym poradom, pozwoli wnieść prowadzony biznes na wyższy poziom – twierdzi Rafał Tomkowicz, prezes Sfera Finansów S.A. – Serdecznie zapraszam wszystkich na co dzień mierzących się z tematyką finansów – osoby zarządzające instytucjami finansowymi, wyższą oraz średnią kadrę managerską, PR-owców, specjalistów, marketerów, ubezpieczycieli i doradców finansowych, a także dziennikarzy finansowych.
Udział w konferencji jest płatny i wynosi 400 zł netto od osoby. Aby zarejestrować się jako uczestnik, należy wysłać maila na adres: [email protected] z danymi rejestracyjnymi (imię, nazwisko, firma) oraz dokonać wpłaty na konto:
Sfera Finansów SA
Alior Bank SA: 95 2490 0005 0000 4520 4493 8894
Liczba miejsc ograniczona!
1 komentarzy
Dziękuje za informację!
Na pewno ktoś z zespołu pojawi się na konferencji, bo takie wydarzenia na naszym rynku to prawdziwa rzadkość