Oszczędzanie przez pożyczanie ze Smartpożyczką

dodał Sylwia Stwora
1 komentarzy

Mało kto, zaciągając zobowiązanie finansowe, postrzega je jako formę oszczędzania. Smartpożyczka udowadnia, że na pożyczce można zyskać – i to nawet 20 proc. Jedyne co trzeba zrobić to być lojalnym klientem.

 

Status Lojalnego Klienta można zyskać już po spłacie drugiej pożyczki – ważne jest, aby zwrot należności każdorazowo miał miejsce w terminie zgodnym z zapisami umowy. Jeśli zdecydujemy się po raz trzeci i czwarty skorzystać z usług Smartpożyczki, zyskamy miano „Srebrnego Klienta”. Z tego tytułu będzie przysługiwać nam 10 proc. rabatu na pożyczkę. To oznacza, że oddamy o jedną dziesiątą mniej niż miałoby to miejsce bez premii. Maksymalnie można pożyczyć 1500 zł. To oznacza, że przy najwyższym dostępnym limicie zamiast 1919 zł, przyjdzie nam oddać 1727,1 zł.

 

W ramach promocji „Oszczędzanie przez pożyczanie” status „Złotego Klienta”, który wiąże się z pomniejszeniem całkowitego kosztu zobowiązania o 15 proc., zdobywamy przy piątej i szóstej pożyczce. Automatycznie za naszą lojalność zostajemy też nagrodzeni możliwością aplikowania nawet o 2000 zł., z okresem spłaty wynoszącym nie więcej niż 30 dni.

 

Najwięcej za lojalność wobec Smartpożyczki można zyskać przy siódmej i kolejnej pożyczce. Po pierwsze, od tej chwili jako „VIP Klient” możemy maksymalnie wnioskować aż o 2500 zł. Po drugie, zaoszczędzimy na tym aż 20 proc.

 

Warto podkreślić, że rabaty w ramach programu lojalnościowego są przyznawane wyłącznie osobom, które nigdy nie miały problemów ze spłatą należności w terminie. Jeśli komuś ze stałych klientów powinie się noga i przez splot niekorzystnych zdarzeń nie będzie mógł wypełnić warunków umowy, wówczas status „Lojalnego Klienta” zostanie cofnięty. Utrata bonusów nastąpi zarówno przy braku zwroty należności, jak również w momencie, gdy zdecydujemy się na przedłużenie terminu spłaty pożyczki.

 

 

Sylwia Stwora

Podobne wpisy

Zamieść komentarz