Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami drugiej edycji konferencji „Finanse w Internecie, czyli jak złowić więcej w sieci” klikając poniższy baner.
Poniżej krótka fotorelacja z pierwszej edycji konferencji Finanse w Internecie.
W imieniu firmy Sfera Finansów SA zapraszamy Państwa do udziału w I edycji konferencji „Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci”, która odbędzie się w dniu 20 marca 2014 roku we Wrocławiu w Hotelu Diament.
„Konferencja Finanse w Internecie „Jak złowić więcej w sieci” To okazja do wysłuchania ciekawych prelekcji prowadzonych przez specjalistów z branży Internetowej w zakresie obsługi produktów finansowych. Jest to idealna okazja do nabycia praktycznych umiejętności oraz informacji i poszerzenia swojej wiedzy w tym temacie.
Nasi prelegenci przedstawią realne przykłady oraz podzielą się swoją wiedzą z zakresu sprzedaży oraz budowania relacji z użytkownikami w przypadku promocji produktów finansowych w sieci.
Konferencja skierowana jest do osób zarządzających instytucjami finansowymi w Polsce, wyższej i średniej kadry managerskiej, specjalistów, marketerów, PRowców, doradców finansowych, firm ubezpieczeniowych, a także dziennikarzy finansowych.
Udział w konferencji jest płatny i wynosi 400 zł netto od osoby. Aby zarejestrować się jako uczestnik konferencji należy wysłać maila na adres [email protected] z danymi rejestracyjnymi (imię, nazwisko, firma) oraz dokonać wpłaty na podane poniżej konto:
Sfera Finansów SA
Alior Bank SA: 95 2490 0005 0000 4520 4493 8894
Liczba miejsc ograniczona!
Harmonogram:
9:30 – 10:00 rejestracja gości
10:00 – 10:15 przywitanie gości
10:15 – 10:45 „Public Relations, siła relacji w sieci” – Andrzej Czech, Owner [Sfera Group]
10:45 – 11:15 „Content Marketing” – Marta Błeszyńska, [Artivia.pl]
11:15 – 11:45 „Pozyskiwanie klientów z wyszukiwarek przy wykorzystaniu SEOUPPER” – Bartosz Olejniczak, Co Founder [SEOWAY]
11:45 – 12:15 przerwa kawowa
12:15 – 12:45 „Pożyczki online oraz kantory online największym zagrożeniem dla instytucji bankowych w sieci” – Rafał Tomkowicz [Banking Magazine]
12:45 – 13:15 „Internetowy system rozstrzygania sporów (ODR) – nowe narzędzie do budowania zaufania czy źródło nowych kosztów?” – Marcin Czugan, Radca Prawny [KPF]
13:15 – 13:45 „Przychodzi klient do banku w…internecie. Komunikacja dwustronna – wyzwania, bolączki, trendy” – Damian Ziąber [Sygma Bank]
13:45 – 14:30 Lunch
14:30 – 15:00 „Afiliacja w media planie – efektywny kanał sprzedaży. Czy to możliwe? „ – Justyna Spytek, Prezes Zarządu [TradeTracker]
15:00 – 15:30 „Ekspres Kasa – case study” – Łukasz Kuleta Marketing Manager [Ferratum Bank], Natalia Głowala Account Manager [Sales&More]
15:30 – 16:00 „Jak wyłowić nowoczesnego klienta internetową wędką?” – Karol Wnukiewicz, Co Founder [Brand24]
16:00 – 16:15 podsumowanie i zakończenie
Organizator:
Marki Partnerskie:
Partnerzy konferencji:
Patroni Medialni:
Patroni Radiowi:
Patron Honorowy: