Nowym Head of Product Twisto został Jiří Brych

dodał Rafał Tomkowicz

Nowym Head of Product Twisto został Jiří Brych. Pokieruje rozwojem produktów oraz ich wdrożeniem na siedem nowych rynków do 2028 r.

  • Jiří Brych wnosi do Twisto doświadczenie w fintechach, platformach e-commerce oraz systemach ERP i płatniczych.
  • Do jego celów należą: rozwój portfolio produktowego, przygotowanie organizacji do ekspansji na siedem nowych rynków w ciągu najbliższych trzech lat oraz wzmocnienie pozycji Twisto jako dostawcy nowoczesnych usług płatniczych w Europie. 
  • Przejście z modelu BNPL do kompleksowej oferty finansowej to kluczowy element strategii, którą Brych ma współtworzyć i realizować.

Jiří Brych obejmuje stanowisko Head of Product w Twisto, wnosząc ponad 15 lat doświadczenia w fintechach, platformach e-commerce oraz systemach i płatniczych. Będzie odpowiedzialny za wyznaczanie kierunku strategicznego, rozwój obecnych produktów i ich dostosowanie do potrzeb użytkowników. Do jego celów należy także poszerzenie portfolio produktowego oraz wsparcie ekspansji Twisto na kolejnych siedem europejskich rynków.

– Twisto wie, dokąd zmierza – i to mnie przekonuje. Ma wizję, dane i zespół skupiony na realizacji jasno określonych celów. To już nie startup w fazie chaosu, ale dojrzała organizacja z ambicjami wykraczającymi poza Czechy. Cieszę się, że mogę być jej częścią – mówi Jiří Brych, Head of Product w Twisto.

 Jiří Brych dotychczas pracował m. in. w Slevomat, Asseco Solutions, Edenred i Direct Fidoo. Jest także współzałożycielem startupu inwestycyjnego InvestBay. W trakcie swojej kariery zajmował się tworzeniem rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie – od kart płatniczych i programów lojalnościowych po narzędzia inwestycyjne. Powrót do fintechu traktuje jako powrót do swoich korzeni.

– Fintech i płatności to mój dom. Gdy w Edenred wdrażaliśmy integrację z Apple Pay, razem z Twisto byliśmy jednymi z pierwszych niebankowych graczy, którym się to udało. Dołączając do Twisto, nadal dostrzegam tę samą chęć do wprowadzania innowacji – wskazuje Jiří Brych i dodaje – jednocześnie nie chcę, żeby nowe produkty, nad którymi już zaczęliśmy pracować, powstawały w próżni. Znamy się na technologii, ale nasze miejsce jest bliżej marketingu i sprzedaży, zamiast tkwić głęboko w kodzie. Interesuje nas to, czego chce rynek, a nie tylko to, co potrafimy zbudować 

Nowy etap rozwoju produktów Twisto

Objęcie przez Jiříego Brycha stanowiska Head of Product to element szerszego planu wzmocnienia zespołu produktowego Twisto i budowania kompetencji niezbędnych do dalszej ekspansji międzynarodowej.

– Jiří ma unikalne połączenie doświadczenia i energii, którego dziś potrzebujemy. Kierował udanymi projektami w fintechu, e-commerce i inwestycjach, a przy tym potrafi łączyć wizję z odpowiedzialnym podejściem – z naciskiem na potrzeby klientów i pracę z danymi. Razem z nim chcemy dalej rozwijać nasze produkty tak, by były nie tylko technologicznie zaawansowane, ale przede wszystkim praktyczne i zrozumiałe. Cieszę się, że w Jiřím znaleźliśmy kogoś, kto myśli strategicznie, działa bezpośrednio i potrafi inspirować zespół – mówi Nemika Menevse, CEO Twisto.

Wraz z dołączeniem Jiříego Brycha, Twisto wchodzi w kluczową fazę przejścia od specjalizacji w usługach BNPL do pełniejszej, wielowarstwowej oferty finansowej, oferując większą elastyczność płatniczą i dopasowanie do realiów różnych rynków i segmentów użytkowników.

– Twisto przechodzi istotną transformację – z firmy BNPL w kompleksowego dostawcę usług finansowych w całej UE. To dla mnie duża odpowiedzialność, ale i konkretna szansa na realny wpływ. A od siebie dodam jeszcze, że fioletowy to mój ulubiony kolor – dobrze być w zespole, który naprawdę to rozumie – mówi Jiří Brych.

Objęcie stanowiska Head of Product przez Jiříego Brycha to także ważna informacja z perspektywy polskiego rynku, na którym wiele nowych produktów będzie wdrażanych w pierwszej kolejności. Jest tak ze względu na strategiczne znaczenie Polski w strategii Twisto, wynikające z połączenia dużej skali z wyjątkową otwartością klientów na innowacje płatnicze. To sprzyjające środowisko, które pozwala szybciej testować nowe koncepcje produktowe i skutecznie wdrażać je na kolejnych rynkach.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz