Aasa Polska z dwoma nominacjami do Loan Magazine Awards 2015

dodał Sylwia Stwora
0 komentarze

Aasa Polska nominowana do Loan Magazine Awards 2015

pozyczka-ratalna-rokuPożyczka Ratalna Roku oraz Marketing Manager Roku – to dwie kategorie, w których Aasa Polska może zostać laureatem prestiżowych nagród Loan Magazine Awards 2015, które przyznawane są przedstawicielom rynku pożyczkowego. Co ciekawe, obie kategorie mają aż po 6 nominowanych (w pozostałych mamy tylko po pięciu kandydatów do statuetek).

Aasa, będąca częścią skandynawskiej grupy finansowej Aasa Global, weszła do Polski z propozycją pożyczek na raty online w 2012 roku. Jej pożyczka rzędu do 3400 zł z opcją spłaty w nawet 24 miesięcznych ratach zmierzy się z aż pięcioma innymi produktami: zaimo.pl, luxpozyczki.pl, hapipozyczki.pl, retino.pl oraz ratka.pl. Aasa zyskała zaufanie wśród ponad 100 tys. klientów. Doceniana jest między innymi za przejrzyste zasady udzielania pożyczek oraz raty malejące z każdym kolejnym miesiącem spłaty.

dominik-ciula

Drugą kategorią, w której ma szansę triumfować Aasa Polska jest Marketing Manager Roku. Może się to stać za sprawą Dominika Ciula, który w firmie pełni funkcję Sales and Marketing Managera.  Przede wszystkim odpowiada za rozwój sprzedaży oraz komunikację marketingową w kanale offline. Zajmuje się również szkoleniem partnerów biznesowych pośredniczących w sprzedaży pożyczek Aasa oraz budowaniem pozytywnych i długotrwałych relacji, mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Aasa wśród podmiotów współpracujących z firmą.

O tytuł Marketing Managera Roku rywalizuje z Katarzyną Szerling (Provident Polska), Łukaszem Kuletą (Ferratum Bank), Moniką Nitą (Kreditech), Bartłomiejem Patalągiem (Net Credit) oraz Martą Ciesielską (Optima).

Ubiegły rok dla firmy Aasa Polska był z wielu względów wyjątkowy. Pozyskanie stabilnych inwestorów, nowych partnerów, jak również nowych obszarów sprzedaży, sprawiły, że wszyscy pracowaliśmy ze zwiększoną intensywnością. Podwójna nominacja do statuetek Loan Magazine Awards 2015 to dla całego zespołu Aasa wyjątkowa nagroda i szczególna przyjemność. Ale również zobowiązanie i wyzwanie, żeby 2016 rok był równie przełomowy i przyniósł nam nie mniej nominacji, za rozwój naszej firmy, ale i nasz wkład w rozwój całego sektora pożyczek pozabankowych – mówi Tomasz Kwiecień, prezes zarządu Aasa Polska.

O tym, jak poradziła sobie Aasa Polska w walce o statuetki Loan Magazine Awards 2015 przekonamy się 11 lutego podczas uroczystej gali we Wrocławiu. O wygranej zdecydują głosy innych uczestników rynku pożyczek pozabankowych.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz