Audi Revolut F1 Team

dodał Rafał Tomkowicz

Audi Revolut F1 Team ogłosił oficjalną nazwę i logo zespołu, oraz ustalił datę globalnej premiery na 20 stycznia 2026 roku w Berlinie. Ogłoszenie nazwy zespołu Audi Revolut F1 Team to już ostatnia prosta przed dołączeniem do rywalizacji Formula One World Championship w sezonie wyścigowym 2026. Nazwa i logo zespołu pieczętują strategiczny sojusz Audi F1 i globalnego fintechu Revolut, po tym jak w lipcu b.r. podano informację o ich globalnym partnerstwie.

Audi Revolut F1 Team

Udział Revolut stanowi strategiczny fundament tożsamości zespołu. Jako globalny fintech, Revolut podziela te same ambicje w zakresie innowacji, efektywności i budowania różnorodnej, międzynarodowej społeczności. To nie tylko sponsoring. To sojusz, którego celem jest podważenie status quo i wykreowanie nowych form interakcji z kibicami poprzez emocjonujące aktywności, dostęp do wyścigów i ekskluzywne benefity w aplikacji dla klientów Revolut. Partnerzy będą współdziałać w kluczowych obszarach działalności Audi Revolut F1 Team, dzięki integracji Revolut Business z operacjami finansowymi zespołu oraz Revolut Pay z internetowym sklepem zespołu, co zapewni płynne procesowanie płatności.

Po raz pierwszy zespół Audi Revolut F1 Team zaprezentuje się w pełni podczas berlińskiej premiery, która odbędzie się 20 stycznia. Wydarzenie zaprojektowano tak, by dostarczyć moc wrażeń, ale też przedstawić kluczowe filary marki: precyzję, techniczny zmysł i emocje. Debiut zespołu Audi Revolut F1 Team ma ponieść się echem poza padokiem. W tym celu, dzień po ekskluzywnej premierze, odbędzie się wielka publiczna inauguracja z udziałem kibiców (21 stycznia).

Berlińska premiera

Centralnym punktem berlińskiej premiery będzie oficjalna prezentacja pełnej wersji wyścigowej bolidu Audi Revolut F1 Team na sezon 2026, w ślad za niedawną, listopadową, prezentacją nowego konceptu Audi R26. Na niecałe 50 dni przed pierwszym wyścigiem zespół przedstawi, w jaki sposób identyfikacja wizualna nada ton w debiutanckim sezonie Audi Revolut F1 Team i jak zasady projektowania Audi przełożą się na spójną, wyrazistą obecność na torach Formuły 1.

W ramach tworzenia Audi Revolut F1 Team, Sauber Motorsport AG zmieni nazwę na Audi Motorsport AG. Centrum Technologiczne zespołu w Bicester w Wielkiej Brytanii również zmieni nazwę na Audi Motorsport Technology Centre UK. Firma honoruje swoją przeszłość, zachowując nazwy Sauber Holding AG i Sauber Technologies AG.

Komentarze przedstawicieli

„Revolut i Audi jednoczy w Formule 1 chęć podważenia status quo, globalna ambicja oraz obsesyjne dążenie do doskonałości w obszarze inżynierii. Nazwa i logo zespołu Audi Revolut F1 Team to pierwsze symbole potężnego sojuszu, który dodaje dynamiki i współgra z globalnym rozwojem Revolut” – powiedział Nik Storoński, CEO i współzałożyciel Revolut.

“Ujawnienie nazwy i logo Audi Revolut F1 Team to kolejny ważny kamień milowy w naszej drodze na szczyt sportów motorowych. Obydwa te elementy nadają naszym ambicjom jasną tożsamość, odzwierciedlają silną wizję i ducha innowacji. Czekamy teraz na styczniowe wydarzenie w Berlinie, gdzie oficjalnie pokażemy światu nowy, ekscytujący rozdział historii marki Audi” – powiedział Gernot Döllner, Chairman, Board of Management w AUDI AG.

“Dzisiejszy komunikat nadaje imię i twarz niesamowitej pracy wykonywanej przez zespół. Zespół nabiera kształtów, napędzany kulturą precyzji i nieustającej ambicji. Premiera w Berlinie będzie pierwszym momentem, w którym zjednoczymy się jako społeczność. Zapraszamy naszych fanów z całego świata do dołączenia do nas przed naszym debiutem w sezonie wyścigowym 2026” – powiedział Mattia Binotto, Head of the Audi Revolut F1 Team.

“Dziś nasz projekt zyskuje oficjalną tożsamość. Nazwa Audi Revolut F1 Team symbolizuje połączoną siłę naszych zespołów w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii, oraz naszych partnerów. Stanowi sztandar, pod którym wszyscy jednoczymy się w oczekiwaniu na rok 2026. To ważny kamień milowy, który napędza cały projekt i sprawia, że nasze długofalowe ambicje stają się namacalne dla wszystkich zaangażowanych stron” – powiedział Jonathan Wheatley, Team Principal, Audi Revolut F1 Team.

Partnerstwo odegra kluczową rolę w globalnej ekspansji Revolut i drodze do 100 mln klientów na świecie, łącząc brytyjski fintech – obecnie w pierwszej dziesiątce najcenniejszych prywatnych firm na świecie – z jedną z najszybciej rozwijających się globalnie dyscyplin sportowych. Klienci Revolut będą mieli szansę na uzyskanie dostępu do kolejnych ekskluzywnych benefitów.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz