Comfino poszerza swoją ofertę o produkty finansowe Inbanku. Partnerstwo pozwoli na dalsze zwiększanie konwersji i wartości koszyków zakupowych w sklepach, dzięki udostępnieniu klientom jeszcze większej liczby opcji płatności ratalnych.
Comfino, innowacyjne rozwiązanie płatnicze Grupy Comperia.pl SA, rozpoczyna współpracę z Inbankiem. Ten estoński fintech od teraz będzie dostarczać finansowanie zakupów sklepom korzystającym z Comfino. To kolejny krok w realizacji misji Comfino, którą jest dostarczanie rozwiązań płatniczych idealnie dopasowanych do potrzeb klientów internetowych i stacjonarnych sklepów oraz punktów usługowych.
Nowe partnerstwo oznacza, że sprzedawcy, którzy korzystają z płatności Comfino, mogą zaoferować swoim klientom produkty Inbanku – kredyty ratalne od 300 zł do 50 000 zł z okresem spłaty do 60 miesięcy.
– Celem Comfino jest oferowanie sprzedawcom jak najszerszej palety finansowania, aby maksymalizować sprzedaż i zmniejszać liczbę porzuconych koszyków – mówi Miłosz Mickiewicz z Grupy Comperia.pl, odpowiedzialny za rozwój Comfino. – Partnerstwo z Inbankiem to kolejny krok w rozwoju naszego rozwiązania płatniczego. Wysoka konwersja i ekspresowy proces decyzyjny tego banku przekładają się bezpośrednio na satysfakcję klientów sklepów i wyższe wolumeny sprzedaży u merchantów – dodaje Miłosz Mickiewicz.
Inbank – ekspresowa decyzja i elastyczne finansowanie
Inbank oferuje sprawną procedurę wnioskowania. Dzięki ograniczeniu do minimum wymaganych od klienta informacji i zastosowaniu zaawansowanych narzędzi analitycznych, cały proces jest szybki, a sprzedawca od razu otrzymuje wstępną decyzję. Proces weryfikacji klienta odbywa się w pełni online, a zawarcie umowy potwierdza on kodem SMS.
– Szybkość i dostępność finansowania to dziś kluczowe elementy, które decydują o tym, czy klient sfinalizuje zakup, czy porzuci koszyk – mówi Tomasz Rzeski, Country Manager w Inbank. – Dzięki naszej technologii decyzję wstępną wydajemy nawet w 8 sekund, a cały proces jest maksymalnie prosty i odbywa się w pełni online. W połączeniu z elastycznymi warunkami kredytowania konsumenci zyskują wygodę i bezpieczeństwo finansowania zakupów, co przekłada się wprost na wyższą konwersję i mniejszą liczbę porzuconych koszyków – dodaje Tomasz Rzeski.
Ponad 3 tys. sklepów z Comfino
Płatności Comfino są już dostępne w ponad 3 tys. internetowych i stacjonarnych sklepów oraz punktów usługowych z ponad 20 różnych branż, w tym takich, które dotychczas rzadko lub wręcz wcale nie oferowały podobnych rozwiązań. Mowa tu choćby o placówkach medycznych (np. Medicover Stomatologia, Kliniki.pl), branży jubilerskiej (Briju, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i online), funeralnej (Grupa Klepsydra) czy motoryzacyjnej (Yanosik). Grupa Comperia.pl na początku tego roku podpisała też umowę z Grupą OLX gwarantującą jej wyłączność w dostarczaniu finansowania dla klientów OTOMOTO.
– Niezwykła łatwość, z jaką uruchamia się nasze rozwiązanie płatnicze powoduje, że każdy punkt handlowy lub usługowy może szybko i bez zbędnego nakładu pracy wdrożyć płatności Comfino – podkreśla Miłosz Mickiewicz z Grupy Comperia.pl SA. – W ten sposób, bez konieczności indywidualnych negocjacji z bankami czy fintechami i czasochłonnych integracji, sprzedawcy mogą udostępnić swoim klientom zarówno płatności odroczone, jak również produkty ratalne oraz płatności BLIK – uzupełnia ekspert Comfino.