Da się! Pożyczanie mamy w jednym palcu – ruszyła nowa kampania Smartney Grupa Oney

dodał Rafał Tomkowicz

7 marca Smartney Grupa Oney wystartowała z telewizyjną kampanią wizerunkowo-sprzedażową „Pożyczka w jednym palcu”. Lendtech reklamuje to, w czym jest najlepszy – proste i szybkie pożyczanie nawet większych kwot. Kampania jest jednym z elementów nowej strategii firmy, która kieruje swoje finansowanie do nowej grupy docelowej klientów.

„Da się!”

Bieżąca kampania, obecna w mediach zasięgowych, ma na celu pogłębienie przekazu hasła firmy „Da się!” oraz zwiększenie świadomości marki Smartney. Podkreśla jej kompetencje w branży szybkich pożyczek gotówkowych, repozycjonuje grupę klientów, a także zachęca do skorzystania z usług Smartney, w tym z przygotowanych ofert promocyjnych. To kolejny krok po lutowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki i zmianach na stronie internetowej. Smartney wzmacnia swój wizerunek nowoczesnego i przyjaznego fintechu, czego jednym z wyrazów jest przedstawianie oferowanych produktów finansowych w lekki, przystępny sposób.

Hasło kampanii – „pożyczka w jednym palcu” – wyraża dwa aspekty. Pierwszy to łatwość i szybkość uzyskania kredytu online w Smartney Grupa Oney, a drugi aspekt to profesjonalizm firmy jako specjalisty od szybkich pożyczek. W spotach przedstawiono argumenty, dlaczego konsument poszukujący szybkiej i korzystnej pożyczki gotówkowej powinien wybrać ofertę Smartney. Główny nacisk położono na pokazanie innowacji tworzących wyjątkowy User Experience oraz możliwość szybkiego i wygodnego uzyskania dużych kwot z lekką ratą całkowicie online. Przekaz wzmacniają użyte w spocie środki artystyczne: wiodący motyw palca, zaskakująca narracja wizualna, dominanta żółtego koloru marki oraz rytmiczna muzyka oddającą ducha prostoty i swobody.

Do kogo jest skierowana kampania ?

Kampania jest skierowana do osób, które znają produkty bankowe i świadomie wybierają kredyty, często też mają doświadczenia jako kredytobiorcy bankowi i są zainteresowani szybkim pozyskaniem dużych kwot. To ludzie aktywni, nowocześni, dla których kryterium konsumenckich wyborów jest jakość, a pożyczka gotówkowa jest wygodnym wsparciem w zarządzaniu wydatkami na swoje życiowe projekty. Smartney wychodzi im na przeciw szeroką ofertą, w której mają do dyspozycji kwoty do 150 tys. zł na 120 miesięcy i raty dopasowywane do ich domowego budżetu.

Nowa kampania to ważny krok w rozwoju naszej firmy. Dotychczasowe oceny naszych klientów i wsłuchiwanie się w ich głos pozwoliły nam na wypracowanie finansowej oferty, która jest ponadprzeciętnie dobrze oceniana przez naszych klientów, co ją wyróżnia na rynku. Mamy ambitne cele, wprowadzamy nową strategię, by tę satysfakcję poszerzyć o kolejne grupy osób, a kampania to jej istotny element. Chcemy, żeby wyrazistość naszego spotu skutecznie zwróciła uwagę konsumentów na to, że w Smartney można uzyskać szybko i wygodnie nawet bardzo wysokie finansowanie oraz że konsumenci mają to wszystko w Smartney dosłownie pod ręką, bo na swoim smartfonie – mówi Tomasz Głodowski, Sales and Marketing Director w Smartney Grupa Oney.

Kampania obejmuje kanały komunikacji: TV, VOD, Adressable TV, YouTube, online. Emisja spotów telewizyjnych rozpocznie się 7 marca 2025.

Koncept kreatywny został opracowany przez agencję kreatywną BRASIL. Produkcją zajmował się dom produkcyjny PAPAYA FILMS, zakup mediów telewizyjnych zrealizowano dzięki współpracy z agencją WaveMaker, a za planowanie i zakup mediów online odpowiedzialna była agencja Sales&More.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz