Digital Gateways do swoich usług weryfikacji klientów indywidualnych i biznesowych dodało niespotykany do tej przy takich procesach element – moduł nagradzania usługobiorcy. Razem z VASBOX zachęca użytkowników różnorodnymi benefitami, takimi jak subskrypcje i karty podarunkowe, aby dokończyli rejestrację. Dzięki temu proces onboardingowy nie tylko staje się bardziej atrakcyjny, ale również skutecznie zwiększa konwersję, redukując ryzyko porzucenia niewypełnionego formularza.
Onboarding w innowacyjnym wydaniu
Digital Gateways umożliwia efektywne nawiązywanie relacje z klientem biznesowym lub indywidualnym i finalizowanie formalności online. W pełnym procesie onboardingu weryfikowane są dokumenty, dane bankowe oraz rekordy z baz zewnętrznych, a na koniec także podpisywane umowy i inne zobowiązania. Wszystkie te funkcjonalności dostarczane są w formie komponentów zintegrowanych z systemem klienta, pełnego formularza wnioskowego lub personalizowanej aplikacji webowej czy mobilnej. Dzięki temu użytkownicy mogą realizować wszystkie kroki wymagane do finalizacji współpracy w sposób szybki, bezpieczny i wygodny, bez konieczności wychodzenia z domu, co znacznie ułatwia proces i redukuje ryzyko błędów czy opóźnień.
Tutaj jednak pojawia się inne ryzyko. Ze względu na zawrotne tempo pracy i wykonywanie kilku rzeczy na raz, co jest codziennością każdego z nas, użytkownika łatwo można rozproszyć. Nawet jeżeli klient jest na tyle zmotywowany, aby rozpocząć weryfikację, to nie ma pewności, że oderwany od formularza przez dzwonek do drzwi, wróci tak samo skłonny do wypełniania kolejnych kroków.
Digital Gateways wciąż udoskonala swoje usługi i tak znalazło przełomowe rozwiązanie tego problemu. Fintech postanowił pójść o krok dalej i do swoich narzędzi dołączyć komponent nagradzający klientów za ukończenie rejestracji. We współpracy z VASBOX firma dostarcza zestaw benefitów, z których użytkownik otrzyma bonus. Co ważne, nie będzie to przypadkowy kupon, lecz wybrana przez klienta konkretna karta podarunkowa czy subskrypcja. Każdy użytkownik może dopasować nagrodę do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji, co realnie wpłynie na jego chęć dokończenia rejestracji. Wiążę się to z korzyściami dla wszystkich stron tej transakcji – usługodawca zyskuje nowego klienta, a użytkownik dostaje wybraną przez siebie nagrodę.
Szeroka gama nagród od VASBOX
Aby wzbogacić swoją ofertę, Digital Gateways nawiązało współpracę z VASBOX. Firma umożliwia dopasowanie benefitów do usług i produktów sprzedawanych online, co zwiększa ich wartość w oczach klientów oraz wspiera budowanie lojalności. Z bogatego pakietu dostępnych opcji biznes może wybrać te, które najlepiej odpowiadają charakterowi jego działalności. Wśród benefitów znajdują się liczne możliwości, w tym kupony i vouchery do usług z różnych kategorii, takich jak rozrywka, zdrowie, gaming, zakupy i wiele innych.
– Onboarding to kluczowy moment, w którym firma buduje podstawy udanej i długotrwałej relacji z klientem. Tego etapu nie da się powtórzyć, ale jest możliwość zadbania o jego sukces. VASBOX sprawdza się tutaj doskonale. Dzięki głębokiemu zrozumieniu potrzeb Twojego klienta, oferujemy szeroki wachlarz benefitów. Współpracujemy z licznymi partnerami, którzy dostarczają nagrody odpowiadające zmieniającym się wymaganiom różnych grup odbiorców. Nasze rozwiązanie w Digital Gateways to nie tylko spójne narzędzie, ale kompleksowe doświadczenie klienta końcowego – mówi Bartosz Sawicki, Członek Zarządu VASBOX.
Rozwiązanie wyróżniające się na tle konkurencji
Już wcześniej Digital Gateways wyróżniało się swoją misją wśród innych podmiotów udostępniających narzędzia weryfikacyjne. Wielu dostawców oferuje firmom tylko wybrane elementy procesu onboardingu. Celem fintechu od zawsze było natomiast dostarczanie kompletnych usług dla firm, które wspierają realizację ich zamierzeń biznesowych. To jednak nie wszystko, co czyni go wyjątkowym. Na rynku nie było dotąd rozwiązania, które łączyłoby onboarding z modułem nagród dla użytkowników. Pomysł na ten proces narodził się z podejścia, w myśl którego DG stawia w centrum użytkownika końcowego.
“W Digital Gateways nieustannie dążymy do innowacji, wprowadzając rozwiązania, które nie tylko usprawniają proces onboardingu, ale także poprawiają doświadczenia użytkowników i zwiększają efektywność biznesową całego ekosystemu wartości dla naszych partnerów. Dzięki temu firmy mogą polegać na nas w każdym aspekcie weryfikacji i satysfakcji użytkownika. Każdy proces wdrażany u partnera analizujemy kompleksowo, aby zapewnić narzędzia, które rzeczywiście spełniają oczekiwania klientów i wspierają wzrost konwersji firmy. Tak pojawił się pomysł połączenia sił z VASBOX, aby w pełni pomagać biznesom w osiąganiu swoich celów” – mówi Krzysztof Biernacki, CEO Digital Gateways.