FinAdTech to największa międzynarodowa konferencja sektora finansowego z zakresu marketingu partnerskiego. Już 20 września to niezwykłe wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Polsce.
Międzynarodowe wydarzenie
FinAdTech to międzynarodowa konferencja organizowana w różnych krajach Europy. W tym roku odbędzie się m.in. w Moskwie i Barcelonie, a po raz pierwszy także w Warszawie.
Organizatorzy tego spotkania kładą ogromny nacisk na zapewnienie bogatego programu wystąpień specjalistów rynku e-finansów oraz wysokiego poziomu zaangażowania uczestników. Całe wydarzenie stanowi również wspaniałą okazję do networkingu i nawiązywania nowych znajomości biznesowych.
Każdorazowo w konferencjach biorą udział czołowi przedstawiciele i eksperci branży finansowej. Do tej pory spotkania spod szyldu FinAdTech zgromadziły 30 spikerów i 500 gości z 30 różnych krajów, a także ponad 500 uczestników online.
FinAdTech Warsaw
Polska edycja konferencji FinAdTech Warsaw to jednodniowe wydarzenie, które odbędzie się już 20 września w Warszawie. Będzie to wspaniała okazja do wysłuchania ekspertów rynku, którzy podzielą się swoimi pomysłami, narzędziami i wizjami trendów rynkowych z uczestnikami konferencji. Będziemy mieli również okazję przyjrzeć się światowemu rynkowi e-finansów i trendom na nim panującym oraz omówić kierunki rozwoju sektora FinTech. Ponadto poznamy nowoczesne narzędzia służące promowaniu produktów finansowych i autentyczne historie zdobywania ruchu finansowego.
Program
Konferencja została podzielona na trzy bloki tematyczne. Są to:
- DIGITAL FINANCE 2020. Przyszłość lendingu: trendy, raporty i prognozy
- TRENDY FINTECH. Otwarta bankowość, big data i więcej
- UDANY BIZNES. Historie sukcesu z pierwszej ręki
Blok DIGITAL FINANCE poświęcony został analizie obecnego kształtu i nadchodzących zmian rynku FinTech. W trakcie spotkania uczestnicy poznają m.in. czynniki wpływające na przemiany rynku, finansowe i prawne aspekty sektora, jego aspekt przemysłowy i prognozy rozwoju na nadchodzące lata. Na te tematy wypowiedzą się m.in. Jarosław Ryba (PZIP), Inoma Sesus (Grant Thornton Ireland), Thomas Pinter (Straal) oraz Michał Pawlik (SMEO).
W trakcie panelu odbędzie się również dyskusja specjalistów pod tytułem „Globalne trendy w digital finance: wyzwania i możliwości liderów rynku”. Wezmą w niej udział m.in. Łukasz Piechowiak (PZIP), Rafał Gibczyński (Solven Finance), Mateusz Gordon (PwC), Marat Nevretdinov (Grupa Europa) oraz inni eksperci.
W bloku TRENDY FINTECH wezmą udział: Krzysztof Kowalski (Creamfinance), Kasturi Vijay (Oracle FSGBU), Arkadiusz Cempura (Euro Bank S.A.) oraz Antoni Martyniuk (Convertiser). W tej części spotkania poruszone zostaną zagadnienia uczenia maszynowego w marketingu afiliacyjnym oraz innowacyjnych narzędzi do promocji podmiotów działających w sektorze FinTech, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
W trakcie ostatniego bloku tematycznego UDANY BIZNES zostaną poddane analizie historie biznesów z pierwszych stron gazet, poznamy również wnioski z udanych kampanii marketingowych, sprawy podmiotów stowarzyszonych oraz know-how specjalistów rynku. W spotkaniu wezmą udział: Jacek Kinecki (Przelewy24), Ewa Tumanów (Facebook), Łukasz Więckowski (Facebook) oraz Wojciech Kazimierski (Leaselink).
Dla kogo jest FinAdTech Warsaw?
Warszawska edycja międzynarodowego wydarzenia to niepowtarzalna okazja do wysłuchania opinii światowych liderów i ekspertów sektora FinTech. Na spotkaniu nie może zabraknąć przedstawicieli kadry kierowniczej banków oraz firm z sektora finansowego, np. firm pożyczkowych. Udział w konferencji to również wspaniała okazja do zdobycia niezwykle cennej wiedzy dla webmasterów finansów, przedstawicieli sieci partnerskich, agencji reklamowych i dostawców usług.
Organizatorem FinAdTech Warsaw jest sieć partnerska LeadGid, a partnerem medialnym wydarzenia jest Loan-Magazine.
Zarejestruj się na wydarzenie tutaj.