FINPERIAL z miesiąca na miesiąc rośnie o kilkadziesiąt procent

dodał Rafał Tomkowicz

FINPERIAL – przedstawiamy spółkę, która w krótkim czasie zyskała uznanie branży finansowej, stając się jednym z najbardziej obiecujących graczy w segmencie nowoczesnych brokerów online. W świecie, gdzie cyfryzacja i personalizacja usług stają się fundamentem każdej sferze biznesowej, FINPERIAL odpowiada na realne potrzeby instytucji finansowych oraz klientów końcowych.

Ogromna przestrzeń dla podmiotów

FINPERIAL powstał jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na podmiot, który nie tylko generuje kontakty, ale przede wszystkim dostarcza jakościowych klientów zainteresowanych kredytami, pożyczkami oraz innymi produktami finansowymi. Jak wskazują przedstawiciele banków i instytucji pożyczkowych, na polskim rynku od dawna brakowało podmiotu o świeżym podejściu – takiego, który rozumie dynamikę zmian, jakie zachodzą w sektorze finansowym i potrafi skutecznie wykorzystać nowoczesne technologie do zwiększania efektywności sprzedaży.

Według raportów Związku Przedsiębiorstw Finansowych, rynek kredytów i pożyczek w Polsce w 2023 roku przekroczył wartość 250 mld zł, a coraz większa część transakcji przenosi się do kanałów online. Tylko w sektorze pożyczek pozabankowych wartość rynku w Polsce szacowana jest na ok. 16 mld zł i rośnie średnio o 7–9% rocznie. To ogromna przestrzeń dla podmiotów takich jak FINPERIAL, które potrafią dostarczyć instytucjom finansowym realną wartość biznesową.

Doświadczony zespół

Za powstaniem FINPERIAL stoją trzej doświadczeni menedżerowie i praktycy rynku finansowego: Marcin Sikora – CEO, który od ponad 20 lat związany jest z branżą i odpowiada za strategiczny rozwój spółki, Arkadiusz Stal – COO, odpowiedzialny za technologię, procesy i operacje oraz Dawid Pruchniewski – CGO, ekspert w zakresie analityki, big data i optymalizacji działań marketingowych. Każdy z nich wnosi do spółki unikalne kompetencje, a wspólnie budują organizację, która w krótkim czasie udowodniła, że można działać inaczej niż konkurencja.

FINPERIAL już osiągnął break even point i rozwija się bez wsparcia zewnętrznego kapitału. Dynamika wzrostu firmy robi wrażenie – spółka notuje przyrosty rzędu kilkudziesięciu procent miesiąc do miesiąca, co w warunkach fintechu jest wynikiem niezwykle rzadkim. Obecnie spółka pracuje nad nowymi kanałami dystrybucji, testuje innowacyjne modele pozyskiwania klientów i prowadzi badania na rynkach zagranicznych. W niedalekiej przyszłości planowana jest ekspansja międzynarodowa, która ma otworzyć przed FINPERIAL kolejne możliwości skalowania biznesu.

Nie dziwi więc, że firma już otrzymała propozycje współpracy zarówno od inwestorów branżowych, zainteresowanych konsolidacją rynku, jak i od inwestorów finansowych chcących przyspieszyć jej rozwój.

 Na tym etapie z miesiąca na miesiąc rośniemy o kilkadziesiąt procent, uruchomiliśmy kilka źródeł pozyskiwania klienta, które nie były dostępne u naszej bezpośredniej konkurencji i dlatego nie dziwi nas zainteresowanie naszym podmiotem. Od początku zakładaliśmy, że ma być to nowoczesny broker online, słuchający rynku i dostarczający jakościowego Klienta. Na tym etapie nie możemy też wykluczyć żadnego scenariusza na dalszy rozwój. Jedno jest pewne – chcemy na tym rynku jeszcze dużo zrealizować” – podkreśla Marcin Sikora, CEO FINPERIAL

Ale czym tak naprawdę jest FINPERIAL?

To fintech nowej generacji, który bazuje na zaawansowanych technologiach i integracjach API. Spółka stworzyła autorską platformę API umożliwiającą instytucjom finansowym łatwe i szybkie łączenie się z klientami zainteresowanymi kredytami i pożyczkami. Co ważne, całość procesu odbywa się całkowicie online, w sposób szybki, bezpieczny i transparentny.

W FINPERIAL wykorzystujemy autorską platformę API, która pozwala nam skutecznie łączyć klientów z najlepszymi ofertami kredytowymi. Oprócz tego rozwijamy własną sieć afiliacyjną oraz realizujemy targetowane kampanie SMS i email. Co więcej, wspieramy instytucje finansowe w obszarze doradztwa biznesowego, oferując pełen outsourcing procesów sprzedażowych – od technologii po marketing” – podkreśla Arkadiusz Stal, COO FINPERIAL.

Co istotne, firma od początku stawia na transparentną komunikację z rynkiem opartą o dane i specjalistyczne analizy.

Zależy nam, aby od początku prowadzenia firmy prowadzić transparentną komunikację z rynkiem opartą o analizy i specjalistyczną wiedzę z rynku. Dlatego wykorzystując nasze doświadczenia udało nam się zbudować narzędzia analityczne, z których wiedza pomaga w pozyskiwaniu ruchu, doborze odpowiedniej oferty i zmniejsza koszt pozyskania klienta dla instytucji finansowej. To dla nas kluczowe, aby być Partnerem w biznesie” – podkreśla Dawid Pruchniewski, CGO FINPERIAL.

Segment pośrednictwa finansowego online

Segment pośrednictwa finansowego online w Polsce i Europie rośnie w tempie dwucyfrowym. Według danych Eurostatu ponad 70% konsumentów w UE korzysta już z usług finansowych online, a do 2027 roku wartość globalnego rynku fintechów zajmujących się kredytami i pożyczkami online ma przekroczyć 1 bilion dolarów. W Polsce trend ten jest równie silny – w 2022 roku aż 62% klientów banków zadeklarowało, że preferuje kanały cyfrowe do załatwiania spraw finansowych. To jasny sygnał, że przestrzeń dla takich firm jak FINPERIAL będzie się tylko powiększać.


Zobacz jesienne wydarzenie branży finansowania pozabankowego:

Loan Magazine Evening

Podobne wpisy

Zamieść komentarz