Zbliża się II Krajowa Konferencja Konsumencka

dodał Rafał Tomkowicz
0 komentarze

Dynamiczny rozwój gospodarczy Polski nie pozostał bez wpływu na sektor finansowy, który w ostatnich latach przeszedł sporo przemian. Świetną platformą do dyskusji o dotychczasowych zmianach i perspektywach na przyszłość będzie II Krajowa Konferencja Konsumencka. Odbędzie się już 30 listopada 2018 r. pod hasłem „Rynek finansowy w Polsce. Misselling. Postawy uczestników rynku. Świadomość i edukacja”.

II Krajowa Konferencja Konsumencka

Kluczowym czynnikiem rozwoju polskiego rynku finansowego jest zaangażowanie tych podmiotów, które wspólnie go tworzą. To od ich udanej współpracy zależy bowiem budowa harmonijnego i stabilnego sektora, jak również ochrona praw jego uczestników i budowa ich zaufania. Doskonałą okazją do dialogu między podmiotami działającymi na tym rynku jest II Krajowa Konferencja Konsumencka. To pole do debaty nad obecnym kształtem polskiego rynku finansowego oraz kierunkiem jego dalszego rozwoju. To także miejsce, w którym wszystkie grupy interesariuszy tego sektora mogą podzielić się swoim bogatym doświadczeniem, nawiązać nowe relacje biznesowe oraz wypracować kolejne strategie na przyszłość.

Program i rejestracja

W programie II Krajowej Konferencji Konsumenckiej znalazły się referaty naukowe dotyczące m.in. modelu przeciętnego konsumenta rynku usług finansowych, edukacji konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Wydarzenie uświetnią również debaty z udziałem doświadczonych specjalistów rynku finansowego, podczas których poruszone zostaną tematy istotne z punktu widzenia praktyków sektora. Będą w nich uczestniczyć naukowcy, eksperci i praktycy biznesu, a także przedstawiciele organizacji samorządowych, organizacji konsumenckich i urzędów centralnych.

II Krajowa Konferencja Konsumencka obędzie się już 30 listopada 2018 r. w sali 2 D w budynku D Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Koszt udziału w wydarzeniu dla Członków KPF wynosi 150 zł/os. brutto. Rejestracja możliwa jest na stronie internetowej KPF w zakładce dotyczącej Krajowej Konferencji Konsumenckiej.

Osobiście mogę jedynie wspierać inicjatywę! Po pierwsze – piękne i pełne tradycji miasto Wrocław.

Po drugie – zapowiada się niezwykle istotna debata merytoryczna dotycząca roli przedsiębiorcy w szanowaniu praw konsumenta. Uczestnikami dyskusji będą ludzie nauki jak również Ci, którzy na co dzień stoją za sterami dużych przedsiębiorstw obsługujących w dużej skali klienta indywidualnego. Warto posłuchać, co będą mieli nam do przekazania.

 

Podobne wpisy

Zamieść komentarz