Partnerzy serwisu

Klarna w Zalando

Klarna „Zapłać w 3 ratach” dostępna dla klientów Zalando w Polsce i za granicą

dodał Tomasz Rafalski

Klarna, globalna sieć płatności i asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, zacieśnia współpracę z Zalando, wiodącą europejską multibrandową platformą modową. W ramach partnerstwa, w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii i Danii została wprowadzona opcja „Zapłać w 3 ratach”. Rozszerzenie usługi wynika z sukcesu ubiegłorocznej premiery we Francji, Włoszech i Hiszpanii, gdzie miliony klientów skorzystały z elastycznych rozwiązań płatniczych Klarny.

Partnerstwo obejmujące wiele europejskich rynków to znaczący krok milowy dla rozwoju Klarny – Zalando to jedna z wiodących i najbardziej wpływowych platform modowych i lifestyle’owych w Europie, obsługująca ponad 50 milionów aktywnych klientów w 25 krajach. Dzięki usłudze Klarny, klienci Zalando mogą podzielić płatności na trzy nieoprocentowane raty, co daje im większą elastyczność oraz możliwość przymierzenia produktów przed podjęciem ostatecznej decyzji bez konieczności ponoszenia żadnych kosztów wstępnych lub dodatkowych.

Klarna Zalando

Nasze partnerstwo z Zalando doskonale pokazuje, jak Klarna wspiera liderów rynku, oferując nowoczesne i wygodne rozwiązania płatnicze, które odpowiadają na potrzeby zarówno konsumentów, jak i biznesu. Opcja “Zapłać w 3 ratach 0%” daje klientom większą elastyczność w opłacaniu zamówień, co znacząco poprawia ich doświadczenia zakupowe, a to misja, która towarzyszy nam od początku istnienia. Polska, będąca jednym z kluczowych rynków dla Klarny w Europie, to kraj, w którym wspólnie z Zalando realizujemy wizję przyszłości e-commerce łącząc innowacyjne rozwiązania z realnymi korzyściami dla użytkowników – powiedział Łukasz Dwulit, Head of CEE w Klarnie.

 

W Zalando dokładamy wszelkich starań, aby oferować klientom wygodne i lokalnie dopasowane zakupy. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, elastyczność i świadome wydatki są dla nich kluczowymi priorytetami. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze partnerstwo z Klarną, wprowadzając opcję „Zapłać w 3 ratach” na kolejnych rynkach. Współpraca ta zwiększa elastyczność płatności naszych klientów i pozwala  im wybrać rozwiązanie, które najlepiej odpowiada ich indywidualnym potrzebom i preferencjom – podsumowała Kai-Uwe Mokros, Managing Director w Zalando Payments.

Stały rozwój sieci Klarny

Klarna, z 85 milionami aktywnych użytkowników i siecią obejmującą ponad 600 tys. sprzedawców, umożliwia swoim partnerom, takim jak Zalando, dotarcie do klientów, dzięki inteligentniejszym i bardziej elastycznym opcjom płatności. Stały rozwój sieci Klarny, oparty na partnerstwach z dostawcami usług płatniczych, portfeli cyfrowych i czołowymi globalnymi sprzedawcami sprawia, że rozwiązania firmy stają się coraz bardziej dostępne.


O Klarnie:

Od 2005 roku Klarna realizuje misję usprawnienia handlu, stawiając potrzeby konsumentów w centrum uwagi. Firma obsługuje ponad 85 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie i realizuje 2,5 miliona transakcji dziennie. Klarna oferuje uczciwe, zrównoważone i oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania płatnicze i zakupowe. Umożliwiają one konsumentom bardziej świadome zakupy online z większym poczuciem pewności i wygody. Klarna współpracuje z ponad 600 000 globalnych sprzedawców detalicznych, w tym z takimi markami jak Uber, H&M, Saks, Sephora, Macy’s, Ikea, Expedia Group, Nike i Airbnb, oferując im innowacyjną technologię i rozwiązania marketingowe w celu stymulowania wzrostu i lojalności klientów.

O Zalando:

Zalando to wiodąca europejska platforma dla mody i lifestyle’u, założona w 2008 roku w Berlinie. Buduje paneuropejski ekosystem w oparciu o dwa wektory wzrostu: B2C i B2B. W obszarze B2C, Zalando oferuje swoim ponad 50 milionom klientów na 25 rynkach wysokiej jakości inspirujące doświadczenia zakupowe dla produktów modowych i lifestylowych, zapewniając dostęp do wielu marek w jednym miejscu. W obszarze B2B udostępnia markom i sprzedawcom detalicznym swoją infrastrukturę logistyczną, oprogramowanie i usługi, by wspierać ich w zarządzaniu sprzedażą internetową i jej rozwoju, zarówno na platformie Zalando, jak i poza nią. Poprzez realizację wizji ekosystemu, Zalando dąży do wprowadzenia pozytywnych zmian w branży mody i lifestyle.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz