Konkurs na Najciekawsze Logo Rynku Pożyczek Pozabankowych to pierwsza edycja plebiscytu organizowanego przez Loan–Magazine, mająca na celu wyłonienie znaku graficznego firmy pozabankowej, charakteryzującego się najbardziej przejrzystym przekazem oraz ciekawą formą graficzną dla potencjalnego odbiorcy.
W plebiscycie bierze udział 18 logotypów instytucji pozabankowych działających w naszym kraju, które zostały wyłonione przez kapitułę złożoną z osobowości reprezentujących różne środowiska, co daje świadectwo bardzo obiektywnej oceny reprezentowanych w konkursie marek.
Skład Kapituły oceniającej:
Anna Sołowksa Łabaz, Business Development & Marketing Director spółki Inwestycje.pl S.A.
Sylwia Stwora, Internetowa agencja prasowa Artivia.pl
Edwin Chmielnicki, Dziennikarz Banking-Magazine.pl
Rafał Tomkowicz, Redaktor Prowadzący Loan-Magazine.pl
Eliza Elwartowska, Project Manager, Indata Software S.A.
Aneta Beck, Dyrektor ds. kontrolingu, Beyond Investments Sp. z o. o.
Kamila Szewczak, Koordynator serwisu internetowego Sfera-Finansow.pl
Małgorzata Litorowicz – Właścicielka serwisu admonkey.pl
Logotypy Instytucji Pozabankowych
Wyboru najciekawszego wśród nich dokonają wszyscy, którzy wyślą maila z podaniem swojego faworyta na adres:
Głosować można do 28.05.2014 r. do godziny 24:00
Wśród osób, które oddadzą swój głos zostaną rozlosowane prezenty w postaci gadżetów!
Patroni medialni:
Partnerzy plebiscytu: