Loan Magazine Awards to prestiżowy plebiscyt, który wyróżnia osoby i podmioty szczególnie zasłużone dla rozwoju polskiego rynku pozabankowego. W tym roku kryształowe statuetki rozdane zostały w 14 różnych kategoriach. Nagroda dla Najlepszego PR Managera Roku po raz kolejny powędrowała do Marka Bosaka z firmy Vivus.
Marek Bosak kolejny raz sięga po zwycięstwo
Gala Loan Magazine Awards 2017 to już trzecia edycja wydarzenia, które skupia najważniejsze podmioty rynku consumer finance w Polsce. Już tradycyjnie podczas uroczystości rozdawane są kryształowe statuetki dla tych osób i firm, które swoją działalnością wyróżniły się na rynku pozabankowym. W tym roku nagrody przyznane zostały w 14 różnych kategoriach, do których pretendowało aż 69 nominowanych. Jedną z nich była kategoria PR Manager Roku, w której zwycięstwo drugi raz z rzędu odniósł Marek Bosak z Vivus Finance.
Vivus to marka, która podczas trzech edycji gali Loan Magazine Awards zdobyła największą liczbę wyróżnień. W ubiegłym roku Marek Bosak w imieniu firmy odbierał nagrody aż w trzech różnych kategoriach – Marki Roku, Mikropożyczki Roku oraz Reklamy Roku. Podczas zeszłorocznej gali Bosak pojawił się na scenie także po to, aby odebrać indywidualne wyróżnienie dla najlepszego PR Managera Roku 2016. W tym roku Marek Bosak po raz kolejny zdeklasował konkurencję i zdobył kryształową statuetkę w tej kategorii.
Rywale Marka Bosaka w konkursie LMA2017
Rywalami Marka Bosaka w kategorii najlepszego PR Managera Roku 2017 była Eliza Więcław z firmy Wonga, Roman Jemiołkowski z Providenta, Monika Dzieniak-Kwiatkowska z Hapipożyczek oraz Michał Dąbrowski z Loando. Zwycięzca został wybrany przez Kapitułę Konkursową, złożoną ze specjalistów rynku pozabankowego.
– Ten rok był dla nas naprawdę wyjątkowy. Pamiętam jak spotkaliśmy się w zeszłym roku i wtedy odbierałem tę nagrodę to nastroje były dużo gorsze niż teraz. Mam nadzieję, że w przyszłym roku również będzie lepiej. Bardzo dziękuję – komentował Bosak.
Nagroda dla Marka nie powinna nikogo dziwić. Faktycznie był murowanym kandydatem do zwycięstwa w tej kategorii. Największym zagrożeniem dla Marka bez dwóch zdań była Eliza Więcław, reprezentująca markę Wonga. I to też pokazało głosowanie, w którym Marek wygrał zdobywając 39% głosów. Wynik Elizy to 36%, gdzie trzeci nominowany uzyskał wynik na poziomie 12%. Gratuluję Markowi, bardzo mocno kibicuję Elizie i wierzę, że w tym roku rynek wzbogaci się o kilku poważnych kandydatów w tej kategorii, mogących deptać po piętach wspomnianej dwójce.
Rafał Tomkowicz