Net Credit z nowym prezesem
W listopadzie w strukturach kierownictwa grupy FinaBay, specjalizującej się w usługach finansowych dostępnych w internecie, nastąpiły zmiany personalne. Svetlana Gaidukova została nowym Prezesem marki Net Credit w Polsce. Zastąpiła Igorsa Korotkevičsa, który jako Country Manager, będzie odpowiedzialny za rozwój spółki w Hiszpanii i Meksyku.
Zmiany w zarządzie firmy związane są z ekspansją na nowe rynki. Obecnie planujemy uruchomienie działalności w Meksyku, a na przestrzeni kilku kolejnych miesięcy – w Hiszpanii. Powołanie na stanowisko Svetlany Gaidukovej zapewni ciągłość realizacji procesów strategicznych. Nowa dyrektor zarządzająca posiada wiedzę i wieloletnie doświadczenie w zakresie koordynowania interdyscyplinarnych projektów biznesowych, a także w budowaniu strategii marketingowych, z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych. Pani Gaidukova specjalizuje się m.in. w zarządzaniu operacyjnym oraz implementacji i rozwoju nowych produktów. Jestem przekonany, że wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie biznesowe i zarządcze, z sukcesem pokieruje realizacją naszych projektów marketingowych i rozwojem marki Net Credit – mówi Piotr Kaczmarski, dyrektor operacyjny Net Credit Sp. z o.o.
Igors Korotkevičs funkcje dyrektora zarządzającego FinaBay na Polskę i Czechy pełnił od 2013 roku. W tych krajach sprawował nadzór nad działalnością i wydajnością całej firmy oraz nad efektywnym wykorzystaniem kanałów sprzedaży. Odpowiadał za zapewnienie zrównoważonego rozwoju, zwiększanie przychodów oraz utrzymywanie wysokich standardów obsługi.
Powołanie dotychczasowego dyrektora zarządzającego, jako lidera rozwijającego działalność na rynku meksykańskim jest potwierdzeniem szerokich możliwości awansu zawodowego, jakie stwarza grupa FinaBay, a także odzwierciedleniem prowadzonej przez nas polityki personalnej nakierowanej na podnoszenie kompetencji oraz docenienie osób, które z sukcesami realizują zadania na rzecz marki Net Credit – dodaje Kaczmarski.
Svetlana Gaidukova na przestrzeni 7 lat swojej kariery zawodowej pracowała na rzecz wiodących marek międzynarodowych obecnych na rynku rosyjskim. W 2008 roku objęła stanowisko starszego menadżera ds. relacji marketingowych i biznesowych w Oriflame Natural dla regionu CIS i krajów bałtyckich oraz prowadziła strategiczne projekty marketingowe dla firmy Walt Disney Company. Ponadto koordynowała działania z zakresu sponsoringu olimpijskiego dla zbliżających się igrzysk w Soczi w 2014 roku.
W 2010 roku w Brand Experience, wiodącej na rynku agencji reklamowej, jako dyrektor handlowy, odpowiadała za tworzenie strategii i prowadzenie zintegrowanej komunikacji biznesowej, jak również za wprowadzenie na rynek unikalnego projektu agencji – TrendShow. Pracowała dla marek takich jak Sberbank, MegaFon, Volkswagen.
W 2012 roku została mianowana na stanowisko dyrektora ds. działalności operacyjnej i obsługi klienta w agencji reklamowej Sportima, specjalizującej się w branży sportowej. Piastując powyższe stanowisko kierowała rozwojem obsługi świadczonej przez agencję na rzecz takich marek jak McDonald’s, Amway oraz jednostek administracji państwowej. W 2014 roku Gaidukova dołączyła do zespołu Hubert Burda Media Russia przejmując kierowanie procesem opracowywania strategii dla nowych branż spoza segmentu domów wydawniczych.