Fintech PayPo to jeden z polskich liderów w zakresie odroczonych płatności. Teraz marka podjęła współpracę z Media Expert – największą siecią elektromarketów w naszym kraju. Co ta zmiana oznacza dla konsumentów?
Ubiegły rok okazał się najlepszym rokiem w całej dotychczasowej działalności marki PayPo. Oferowaną przez nią usługę „kup teraz, zapłać później” na koniec grudnia zaimplementowało już ponad tysiąc e-sklepów, a skorzystało z niej ponad 100 tys. Polaków. PayPo nie osiada jednak na laurach – w tym roku planuje obsłużyć zakupy internetowe o łącznej wartości ponad pół miliarda złotych!
– Już teraz mamy 150 tys. klientów transakcyjnych, czyli faktycznie korzystających z naszej usługi, i ta liczba szybko przyrasta. W całym roku zamierzamy obsłużyć odroczone płatności warte co najmniej 500 mln zł. To realne założenie, bo już teraz prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z kolejnymi dużymi e-commercami, a potencjał polskiego rynku wciąż jest wykorzystany w niewielkim stopniu – wyjaśnia Radosław Nawrocki, prezes i udziałowiec PayPo.
Rosnące zainteresowanie usługami oferowanymi przez PayPo to dowód na to, że odroczone płatności zyskują w Polsce coraz większą popularność. To efekt stale rosnących oczekiwań klientów, którzy poszukują wygodnych i bezpiecznych metod na finansowanie szybkich zakupów w sieci.
Współpraca z Media Expert
Do grona sklepów internetowych, które zapewniają dostęp do rozwiązania oferowanego przez PayPo, dołączył niedawno kolejny duży gracz. Chodzi o markę Media Expert, lidera w zakresie sprzedaży elektroniki oraz sprzętu RTV/AGD.
– Nasze rozwiązania znajdują uznanie wśród największych sklepów internetowych. Współpraca z Media Expert jest tego najlepszym przykładem – podkreśla Radosław Nawrocki.
Media Expert cieszy się ogromnym zaufaniem konsumentów, a ze sklepu internetowego tej marki każdego roku korzysta coraz więcej Polaków. Teraz do wzrostu tej liczby może przyczynić się również podjęcie współpracy z PayPo.
– Nasi klienci cenią sobie ponad wszystko dostęp do szerokiej i bardzo atrakcyjnej cenowo oferty, ale zaczynają również poszukiwać nowoczesnych form finansowania zakupów w internecie niezależnie od ich obecnych możliwości finansowych. Konsekwentnie wdrażamy rozwiązania, których celem jest zwiększenie komfortu zakupów i satysfakcji klienta. Współpraca z PayPo wpisuje się zatem w naszą strategię i wierzę, że ten model finansowania stanie się ciekawym sposobem na realizowanie technologicznych marzeń wielu Polaków – tłumaczy Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Laureat Loan Magazine Awards 2019
Warto podkreślić, że PayPo jest laureatem piątej edycji konkursu Loan Magazine Awards 2019. Marka otrzymała nagrodę w kategorii specjalnej „Nowe Technologie Loan Magazine Awards 2019 w obszarze innowacje”. Obok niej wyróżnione zostały także Screenity i PayUkraine.