15 września wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowo-sprzedażowej „Pożyczka w jednym palcu” realizowana przez Smartney Grupa Oney. Lendtech komunikuje unikatową promocję oraz konsekwentnie podkreśla swoje kluczowe atuty: prostotę, szybkość i wygodę pożyczania online.
Nowa kampania wpisuje się w strategię firmy, która koncentruje swoje działania na osobach nowoczesnych, aktywnych, ceniących wygodę i wysoką jakość usług finansowych. To konsumenci świadomi, życiowo sprawczy, traktujący pożyczkę jako narzędzie wspierające ich codzienne decyzje i realizację planów. Smartney oferuje pożyczki do 150 tys. zł z możliwością rozłożenia spłaty nawet na 120 miesięcy, a wszystko dostępne w 100% online.
Promocja 100 dni na darmowy zwrot pożyczki do 30 tys. zł.
Głównym komunikatem bieżącej kampanii jest promocja 100 dni na darmowy zwrot pożyczki do 30 tys. zł. To mocny wyróżnik na rynku, który wzmacnia przekaz o elastyczności i atrakcyjności oferty Smartney. Hasło kampanii – „Pożyczka w jednym palcu? Da się!” – niesie podwójny przekaz. Z jednej strony podkreśla łatwość i szybkość dostępu online do potrzebnego konsumentowi finansowania, z drugiej wskazuje na profesjonalizm firmy jako dostawcy szybkich pożyczek gotówkowych.
W spotach reklamowych sugestywnie przedstawiono atuty korzystania z oferty Smartney Grupa Oney: prostotę i szybkość uzyskania finansowania całkowicie online dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym i UX. Uwagę odbiorców przykuwają wyraziste środki artystyczne: silny motyw palca, dynamiczna narracja wizualna i muzyczna oraz dominujący żółty kolor marki.
– Kampania ma na celu wzmocnienie pozytywnego przekazu marki „Da Się!”, zwiększenie świadomości naszych usług oraz repozycjonowanie grupy klientów. Smartney Grupa Oney konsekwentnie służy wsparciem finansowym i udostępnia swoje usługi dokładnie tak, jak potrzebuje tego współczesny konsument. Naszą kampanią podkreślamy, że w Smartney pożyczanie jest szybkie, proste i intuicyjne, dosłownie jak coś, co mamy w jednym palcu. To synonim wygody i pełnej kontroli, jakie dajemy naszym klientom – mówi Tomasz Głodowski, Sales and Marketing Director w Smartney Grupa Oney.
Zasięg i produkcja
Kampania obejmuje szerokie spektrum kanałów komunikacji: TV, VOD, Addressable TV, YouTube oraz online. Emisja spotów telewizyjnych rozpoczęła się 15 września. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brasil Warsaw, produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, zakup mediów telewizyjnych przeprowadziła agencja Wavemaker, a za planowanie i zakup mediów online odpowiada Sales&More.