Właśnie ruszyła kampania reklamowa Wonga Pay – aplikacji na telefony z Androidem. Aplikacji Wonga Pay można używać wszędzie – płacić nią za codzienne zakupy w sklepach stacjonarnych i onlinowych, ale też za usługi i wypłacać gotówkę z każdego bankomatu.
Naszymi głównymi celami są: zbudowanie świadomości nowego produktu Wonga Pay oraz wprowadzenie na rynek nowoczesnej, intuicyjnej i prostej w użyciu aplikacji płatniczej z limitem odnawialnym – mówi Aneta Gergont-Gałązka, dyrektor Departamentu Marketingu w Wonga. – W działaniach reklamowych prezentujemy aplikację, która posiada wszystko to, co potrzebne jest do szybkiego kupowania tu i teraz.
Klient Wonga Pay po udanej rejestracji otrzyma limit do 7000 zł z kartą wirtualną, a na życzenie klasyczną kartę plastikową. Każdy zarejestrowany klient otrzyma swój indywidualny numer rachunku płatniczego. Dzięki temu będzie mógł: płacić kartą debetową Visa, wypłacać gotówkę z bankomatu, rozkładać wszystkie zakupy na raty (okres bezpłatnych płatności odroczonych wynosi do 45 dni).
Idea kreatywna kampanii Wonga Pay opiera się na postaci Adama – mistrza niepłacenia od razu. Adam to miły, zwykły facet z psem, bez bogactw, żyjący w niedużym mieszkaniu, który mimo codziennej pracy, potrzebuje „zastrzyku” dodatkowej gotówki, albo żeby, to co kupił rozłożyć na raty. Adam ma swoje pasje, lubi kolekcjonować wyjątkowe rzeczy. Jak znajdzie coś unikalnego do swojej kolekcji, to nie chce tracić okazji by to kupić. Spot przyjął formę szczerego dialogu z kolegą Adama – głos kumpla dobiega zza kamery.
Poprzez postać Adama chcemy być bliżej naszego klienta. Adam zwraca się w spocie bezpośrednio do widza, burzy tym samym granicę pomiędzy fikcją, a rzeczywistością – wyjaśnia Aneta Gergont-Gałązka.
W rolę Adama wcielił się Marcin Rogacewicz, polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Znany z licznych ról serialowych i filmowych.
Kampania Wonga Pay będzie widoczna na największych portalach należących m.in. do: Grupy Wirtualna Polska, Grupy RAS Polska, Grupy Interia.pl, czy Grupy ZPR Media. Działania marketingowe obejmują szerokie spektrum dotarcia do klientów przy wykorzystaniu: SEO, SEM, ASO, reklam displayowych, działań contentowch, artykułów na portalach lokalnych, a także bloga, który będzie źródłem wiedzy dla konsumentów.
Spoty w wersji 38”, 30”, 15” i bumpery 6” będą promowane w kanałach online m.in. na YouTube i Facebook’u – tłumaczy Aneta Gergont-Gałązka. – Kampanii towarzyszy promocja „Poznaj Wonga Pay w 2023 r.” – dzięki której, każdy może wypróbować aplikację za darmo przez dwa miesiące.
Za kreacje odpowiada agencja Spot&Dot, za strategię mediową i zakup mediów Sales&More, a za realizację spotów dom produkcyjny Highnoon.