Twisto udostępniło nową na polskim rynku usługę “Podziel na 3” w e-sklepach. Oznacza to, że kupujący jako metodę płatności będzie mógł wybrać opcję podzielenia płatności na 3 raty za 0 zł. Pierwszym sklepem, który udostępnił tą metodę płatności jest Selsey.pl, jeden z największych sprzedawców mebli i dekoracji w Polsce.
Twisto stale poszukuje nowych opcji płatności, aby ułatwić codzienne zakupy klientów. Usługa Podziel na 3 bezpośrednio w koszyku to nowy wymiar płacenia. Od teraz klienci robiący e-zakupy w Selsey, mogą bezpłatnie rozłożyć każdą płatność o wartości min. 200 zł na trzy części. Na wprowadzeniu usługi zyskają również e-sklepy, ponieważ możliwości bezpłatnego rozłożenia płatności, zwiększa liczbę dokonywanych zakupów i ich wartość.
– Oferujemy prosty podział płatności na trzy raty- bez rejestracji, opłat czy zbędnych formalności. Aby skorzystać z usługi, wystarczy zrobić zakupy o wartości min. 200 zł wybierając “Podziel na 3” spośród metod płatności i postępować zgodnie z instrukcją. W przypadku klientów, którzy nie mają konta Twisto, poprosimy jedynie o niezbędne dane, takie jak adres e-mail, numer PESEL czy dane karty płatniczej – tłumaczy Bartosz Potrzebowski, Product Owner w Twisto.
– Podczas finalizacji zakupów klient zapłaci tylko pierwszą część ceny, która zostanie automatycznie pobrana z karty. Pozostałe dwie części będzie mógł spłacić w ciągu kolejnych dwóch miesięcy – może sam wybrać, czy chce je opłacać samodzielnie, czy mają być one pobierane automatycznie z karty – dodaje Bartosz Potrzebowski, Product Owner w Twisto.
Dzięki Podziel na 3 bez rejestracji dla wielu osób większe zakupy nie będą już problemem. Korzystając z usługi, klient nie nadwyręża budżetu, ponieważ płatności od 200 zł dzieli na mniejsze części i rozciąga je w czasie, płacąc co miesiąc tylko jedną trzecią ceny dokonanego zakupu!
Metoda płatności Podziel na 3 jest świetną alternatywą dla osób, które nie chcą wydawać większej kwoty na zakup np. mebli od razu. Wdrażając ten rodzaj płatności na Selsey.pl zwiększamy dostępność produktów dla Klientów oraz rozwijamy ofertę finansowania ratalnego. W centrum naszego biznesu jest Klient, który już teraz może korzystać z nowoczesnych i łatwych form płatności. Podziel na 3 od Twisto to przede wszystkim szybkość decyzji, minimum formalności i zero kosztów dla Klienta – co przekłada się na rosnące zainteresowanie tą formą płatności – mówi Mirosław Mikołajczak, CEO Selsey.
Więcej opcji płatności to więcej nowych klientów
Usługa dzielenia zakupów na trzy części to szereg korzyści nie tylko dla klienta, lecz także e-sklepów.
– Uproszczony proces zakupowy, bardziej elastyczne opcje płatności i pozytywne doświadczenia w tym kontekście – to wszystko sprawia, że wzrasta poziom lojalności klientów. Ma to przełożenie na częstsze zakupy i wzrost popularności danego e-sklepu. Klient może bowiem w nim płacić tak, jak lubi. Dlatego udostępnienie klientom usługi Podziel na 3 w sklepie internetowym po prostu się opłaca – mówi Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce.
Dając możliwość wyboru elastycznej formy płatności, jaką jest Podziel na 3, sklep umożliwia klientom zakup produktów, które do tej pory mogły być poza ich zasięgiem.
– Klient chętniej wybierze e-sklep, w którym może skorzystać z różnych form płatności, w tym dzielenia zakupów na trzy części za darmo i bez konieczności rejestracji, ponieważ więcej produktów będzie dla niego bardziej przystępnych cenowo. Usługa Podziel na 3 przekłada się zatem na wartość koszyka, a także liczbę nowych klientów i częstotliwość zakupów – dodaje Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce.
Dzielenie płatności na trzy części jest dla klienta sposobem na elastyczne zarządzanie budżetem i wydłużenie okresu spłaty. Umożliwia mu także zakup droższych produktów i zapłacenia za nie tak, jak mu pasuje, bez żadnych dodatkowych kosztów.
Podziel na 3 nie tylko dla zarejestrowanych klientów
Usługa dzielenia płatności na trzy części jest już dobrze znana zarejestrowanym użytkownikom Twisto. Od grudnia 2020 r. mogą oni podzielić zakupy powyżej 200 zł na trzy części w partnerskich sklepach internetowych.
– Rozłożenie płatności na trzy miesiące dostępne jest dla wszystkich klientów Selsey – nie jest wymagana rejestracja w Twisto. Dzięki temu więcej osób może poznać zalety usługi Podziel na 3, która już od ponad roku jest dostępna z poziomu aplikacji Twisto dla zarejestrowanych klientów. Nasi użytkownicy już dobrze ją znają i regularnie korzystają z tej formy płatności – mówi Bartosz Potrzebowski, Product Owner w Twisto.
W przypadku zakupów w Selsey z wykorzystaniem Podziel na 3, użytkownik nie musi rozpoczynać ich, przechodząc na stronę e-sklepu z poziomu aplikacji Twisto. Podziału płatności na trzy można dokonać bezpośrednio w koszyku Selsey.