W kwietniu tego roku Nest Bank jako pierwszy bank w Polsce wprowadził AI Asystenta do swojej aplikacji mobilnej. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, N!Asystent będzie stopniowo rozwijany, aby klienci Nest Banku mogli wykonywać coraz więcej operacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Od września N!Asystent pomaga zlecać przelewy, można mu wydawać polecenia głosowe oraz poprosić o umówienie z doradcą. Co więcej, asystent już nie tylko wykona analizę finansów, ale też zilustruje w formie przejrzystego wykresu.
Zaawansowane technologie w służbie klienta
N!Asystent już dla klientów biznesowych
Mówisz i masz! Polecenia głosowe i zlecanie przelewu przez AI już dostępne
Historia rozmów z N!Asystentem w zasięgu ręki
Co jeszcze czeka na użytkowników N!Asystenta?
N!Asystent jednym polskim projektem na Finovate Fall
Warto dodać, że N!Asystent jest jedynym polskim projektem, który zakwalifikował się do jesiennej edycji Finovate w Nowym Jorku. Finovate to globalna konferencja, która gromadzi czołowe firmy z branży fintech, oferując im platformę do prezentacji swoich innowacyjnych rozwiązań przed szeroką publicznością.