Już w niedzielę, 31 sierpnia, kibice Ekstraklasy będą mogli wybrać pierwszego laureata plebiscytu „Złoty Chłopak”. To nagroda dla najlepszego młodzieżowca na polskich boiskach w danym miesiącu. Zwycięzcy mogą liczyć nie tylko na splendor, ale też na sztabkę królewskiego kruszcu.
Nowa inicjatywa ma na celu wyróżnianie piłkarzy do 21. roku życia, którzy w danym miesiącu szczególnie błysnęli formą w najwyższej klasie rozgrywkowej. Organizatorem plebiscytu jest redakcja serwisu Meczyki.pl, a partnerem i fundatorem nagrody – Goldsaver.pl, sklep internetowy umożliwiający zakup złota inwestycyjnego „po kawałku”.
Jak działa plebiscyt „Złoty Chłopak” ?
Co miesiąc dziennikarze redakcji Meczyki.pl wyłonią kilku nominowanych piłkarzy. A o zwycięstwie decydować będą kibice w głosowaniu na żywo podczas programu na YouTube „Pogadajmy o Piłce”. Laureat otrzyma nagrodę ufundowaną przez Goldsaver.pl – symboliczną sztabkę złota, która ma podkreślać trwałą wartość sportowego talentu.
– Chcemy wspierać młodych ludzi, którzy dzięki pracy, pasji i konsekwencji potrafią błyszczeć na boisku. Złoto jest symbolem trwałej wartości, a my wierzymy, że talenty wyróżnione w plebiscycie “Złoty Chłopak” również mają potencjał, by utrzymywać świetną formę piłkarską przez lata. Cieszymy się, że możemy być częścią tej inicjatywy – mówi Marta Dębska, ekspertka Goldsaver i Goldenmark.
Młode talenty Ekstraklasy – wystąp!
Pierwsza odsłona plebiscytu odbędzie się już w niedzielę, 31 sierpnia. Wtedy poznamy zwycięzcę sierpnia – pierwszego „Złotego Chłopaka” Ekstraklasy.
– Ekstraklasa to nie tylko doświadczeni zawodnicy, ale też młodzi piłkarze, którzy wnoszą świeżość, energię i odwagę. Chcieliśmy dać kibicom narzędzie, by co miesiąc mogli wyróżniać ich występy. To będzie zabawa, ale też forma docenienia ich pracy – dodaje Tomasz Włodarczyk, redaktor naczelny Meczyki.pl.
Plebiscyt „Złoty Chłopak” odbywać się będzie co miesiąc w trakcie trwania sezonu Ekstraklasy. Transmisja programu „Pogadajmy o Piłce” dostępna jest na kanale YouTube Meczyki.pl w każdą niedzielę o godzinie 10.
O Goldsaver
Za marką Goldsaver stoi – należący do tej samej grupy kapitałowej – Goldenmark, czyli wiodący na polskim rynku dystrybutor metali szlachetnych, posiadający 24 salony premium w największych miastach, który w ciągu 15 lat działalności dostarczył Polakom ponad 600 tys. uncji, czyli około 20 ton fizycznego złota.