28 dni od Providenta na sprawdzenie pożyczki

dodał Tomasz Rafalski
2 komentarze

Notice: Funkcja do_shortcode_tag została wywołana nieprawidłowo. Próbowano parsować shortcode bez poprawnego wywołania zwrotnego: infobox Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 4.3.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6078

Notice: Funkcja do_shortcode_tag została wywołana nieprawidłowo. Próbowano parsować shortcode bez poprawnego wywołania zwrotnego: posts Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 4.3.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6078

Nie ustawowe 14 dni, ale dwa razy więcej czasu oferuje swoim klientom Provident na sprawdzenie zasadności zadłużenia się u najstarszego prywatnego pożyczkodawcy w Polsce. Jeśli klient w ciągu 28 dni stwierdzi, że pożyczka nie była mu potrzebna, może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny swojej decyzji.

[infobox]Ofin pożyczki[/infobox]

Zdarza się, że decyzję o zadłużeniu się w sektorze pozabankowym podejmujemy pod wpływem chwili, dopiero po kilku dniach zdając sobie sprawę z tego, że tak naprawdę dodatkowy zastrzyk gotówki był zbyteczny. Jeśli dojdziemy do takiego wniosku, zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim, w ciągu 14 dni od podpisania umowy możemy ją rozwiązać nie podając powodu. Wówczas w ciągu 30 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od zobowiązania, zwykle oprócz kwoty samej pożyczki przyjdzie nam zwrócić odsetki naliczone za ten okres.

Obecnie w Providencie okres rezygnacji ze świadczenia został wydłużony i oprócz 2 tygodni klient może odstąpić od umowy w ciągu 15 do 28 dni od złożenia podpisu na dokumencie. Klient nie musi się tłumaczyć, dlaczego nie chce pieniędzy. Promocja „Sprawdź i zostań” jest skierowana jedynie do osób prywatnych, które zamierzają skorzystać z oferty firmy po raz pierwszy lub nie są związane z pożyczkodawcą umową zawartą w ciągu ostatnich 26 tygodni licząc od dnia rozpoczęcia promocji, czyli 6 listopada. Akcja potrwa do 10 grudnia 2013 roku.

Aby móc skorzystać z promocji klient musi złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy pożyczkowej, które otrzymał jako załącznik dokumentu. Może to zrobić osobiście w oddziale firmy lub wysyłać papiery pocztą (list polecony). Warunkiem dodatkowym jest zwrot pożyczonych pieniędzy nie później niż 44 dni od zawarcia porozumienia. Provident nie naliczy odsetek za czas od wypłaty środków do momentu zwrotu gotówki wypłaconej klientowi. Udział w promocji jest dobrowolny.

Aby zaciągnąć pożyczkę w Providencie trzeba mieć skończone 18 lat, posiadać stałe zameldowanie w Polsce, które powinno być udokumentowane wpisem na dowodzie osobistym oraz mieć stałe źródło dochodu, czyli umowę o pracę lub status emeryta czy rencisty. Można ubiegać się o kwotę rzędu od 300 do 7000 zł. Stałym klientom oferowane są pożyczki do nawet 10 000 zł. Okres spłaty zadłużenia rozkładany jest na tygodniowe raty – może ich być 30, 45, 60 lub 90. Provident oferuje dwa pakiety – Gotówka lub Przelew. W ramach pierwszego klient zyskuje obsługę w domu, co oznacza, że szybką pożyczkę gotówkową dostarczy mu przedstawiciel firmy i co tydzień będzie się on też pojawiał po ratę. „Przelew” oznacza, że zarówno zobowiązanie, jak i jego spłata następuje poprzez przelewy. Aby ubiegać się o wsparcie finansowe, należy wypełnić formularz kontaktowy na stronie WWW Providenta lub skontaktować się telefonicznie z działem obsługi klienta.

[posts title='Pożyczki online' cat_name='firmy' order='most_viewed'][/posts]

Podobne wpisy

2 komentarze

ilpa 16 kwietnia 2015 - 13:29

Wzięłam pożyczkę 1200 zł. Podjęłam decyzję,że z niej zrezygnuję. 27-go dnia obowiązującej promocji dokonałam przelewu resztującej kwoty (3 raty wpłaciłam u przedstawicielki). Provident bez opóźnienia otrzymał pożyczoną kwotę. W chwili obecnej firma żąda ode mnie dodatkowo 100% kwoty , tylko dlatego, ze dosłałam druczek o odstąpieniu od umowy po terminie. Dodam, iż w przelewie było jasno sprecyzowane, iż odstępuję od umowy. Co z tym fantem dalej zrobić??? Stanowisko Providenta, ze pomniejszą mi koszty o obsługę w domu mnie nie interesuje. Znacie Państwo jakieś inne wyjscie???

Odpowiedz
OSTATNI SPRAWIEDLIWY 2 grudnia 2015 - 14:21

Witam serdecznie, i jak zakończyła się w.w opisana przez Państwa sprawa? dzięki za odp. Pozdrawiam!

Odpowiedz

Zamieść komentarz