Aasa bliżej przedsiębiorców

dodał Tomasz Rafalski
0 komentarze

Blisko 50 przedsiębiorców skorzystało z wiedzy ekspertów podczas Akademii Bliżej Biznesu.  Jej trzy edycje odbyły się na terenie Dolnego Śląska pod koniec października.

Inicjatywa firmy Aasa Polska

Inicjatywa firmy Aasa Polska, specjalizującej się w udzielaniu pożyczek ratalnych dla konsumentów oraz małego biznesu, spotkała się z dużym zainteresowaniem lokalnych przedsiębiorców. W kameralnej atmosferze mieli oni okazję spotkać się z ośmioma ekspertami branży finansowej, którzy podzielili się swoją wiedzą w zakresie zastrzegania znaku towarowego, zabezpieczenia prawnego posiadanego majątku tworzonej firmy, aspektów prawnych związanych z zawieraniem umów biznesowych czy zagadnień związanych z faktoringiem, leasingiem oraz wynajmem długoterminowym. Udział w akademii był bezpłatny.

Tego typu inicjatywy są bardzo wartościowe dla osób, które chcą zdobyć wiedzę na temat prowadzenia biznesu, ale nie wiedzą od czego zacząć. Równie ważny jest fakt, że akademia została zorganizowana w mniejszych miastach, gdzie dostęp do tego typu szkoleń jest ograniczony – mówi Monika Krajnik, uczestniczka warsztatów w Jeleniej Górze.

Wyniki badań Aasa Polska

Uczestnicy akademii mieli również okazję zapoznać się z wynikami badania “Potrzeby mikroprzedsiębiorstw w zakresie finansowania 2017”, zrealizowanego przez instytut Smartscope dla firmy Aasa Polska*. Zaprezentował je Dominik Ciula, Sales Manager w Aasa Polska. Jak wynika z badania, aż połowa firm zamierza ubiegać się o wsparcie finansowe w ciągu najbliższego roku. Planowanym typem finansowania jest przede wszystkim leasing, a także środki z Unii Europejskiej. Zainteresowaniem przedsiębiorców cieszą się także firmowy kredyt bankowy, karta kredytowa dla firm oraz pożyczka ratalna dla biznesu.

 

Wprowadzając produkt Aasa dla Biznesu mieliśmy nadzieję na stworzenie czegoś więcej, niż pożyczka ratalna wspierająca biznes. Chcieliśmy pełnić rolę eksperta wspierającego przedsiębiorcę przez cały okres współpracy z nami. Dlatego oprócz samego finansowania jesteśmy w stanie wesprzeć go również merytorycznie w jego codziennym biznesowym życiu – opowiada Dominik Ciula, Sales and Business Development Manager w Aasa Polska.

Wiedza z zakresu bycia przedsiębiorcą wymaga stałego doszkalania, szukania informacji, pozyskiwania doświadczeń. To wszystko to chleb powszedni każdej osoby, która na co dzień zajmuje się tworzeniem własnego biznesu. Pomysł naszych spotkań to właśnie umożliwienie czerpania tej wiedzy od praktyków rynku, ludzi, którzy są profesjonalistami w swoich dziedzinach – tłumaczy Rafał Tomkowicz, redaktor naczelny Bliżej Biznesu.

 

* Metodologia badania „Potrzeby mikroprzedsiębiorstw w zakresie finansowania 2017”
Badanie zostało przeprowadzone w październiki 2017 roku przez Smartscope na zlecenie Aasa Polska, metodami CAWI i  CATI, na reprezentatywnej grupie 1000 przedsiębiorców z firm, w których zatrudnionych jest od 1 do 9 osób.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz