Euroloan to marka, która udziela szybkich pożyczek online w wysokości nawet do 20 000 zł z decyzją w 15 minut. Podstawowym produktem finansowym marki jest limit odnawialny, dzięki któremu klient może wielokrotnie wykorzystać przyznane mu środki. W okresie przedświątecznym Euroloan przygotował dla swoich klientów promocję, dzięki której termin pierwszej spłaty przesunięty jest aż o miesiąc. W ten sposób marka wykazuje zrozumienie dla osób, które w okresie Świąt borykają się ze zwiększonymi wydatkami.
Euroloan udziela przede wszystkim pożyczek online, a zatem drogą internetową. Ale marka wychodzi też naprzeciw konsumentom, którzy preferują osobisty kontakt z pożyczkodawcą, dlatego pożyczkę można podjąć także stacjonarnie.
– Wiele osób ceni sobie kontakt bezpośredni, dlatego równolegle rozwijamy sprzedaż we współpracy z doradcami finansowymi – mówi Adam Kuśnierkiewicz. – Obok takich firm jak Dom Finansowy QS, FGP, Helikon czy Unilink Cash do grona firm współpracujących z nami podmiotów dołączył Fines, największy niezależny broker na rynku polskim.
Reklama dźwignią handlu?
Marka słynie z udanych kampanii marketingowych, które przynoszą jej duże uznanie wśród konsumentów. Letnia kampania reklamowa przyniosła marce tysiące nowych klientów oraz 5-krotny wzrost liczby podjętych pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Obecnie fiński pożyczkodawca zdecydował się na kolejną odsłonę działań promocyjnych.
– Oczywiście jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani reakcją klientów na naszą ofertę, ale doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne będzie teraz udowodnić swoją atrakcyjność w dłuższej perspektywie – mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance. – Naszym celem jest trwałe zwiększenie udziałów spółki w rynku pożyczek gotówkowych – dodaje.
Euroloan – nowa kampania
Nowa kampania reklamowa odwołuje się do Bożego Narodzenia. Poznajemy w niej historię Świętego Mikołaja, który staje w obliczu niespodziewanych wydatków – musi uiścić mandat za nieprawidłowo zaparkowane sanie. Rozwiązaniem jego problemu jest świąteczna pożyczka. Zresztą Mikołaj oraz Euroloan mają ze sobą wiele wspólnego – zarówno ulubiony święty wszystkich dzieci, jak i popularny pożyczkodawca, pochodzą z Finlandii. Kampania reklamowa rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do 17 grudnia.
Euroloan Consumer Finance