Eurocent uzyskał dofinansowanie na stworzenie platformy B2B, która pozwoli zautomatyzować pracę firmy, a tym samym usprawni obsługę klienta na polu sprzedaży pożyczek gotówkowych. To kolejny krok na drodze skrócenia czasu między złożeniem wniosku o szybki zastrzyk dodatkowej gotówki a faktycznym dostępem do pożyczonych pieniędzy.
Eurocent specjalizuje się w udzielaniu pożyczek gotówkowych do 2 tys. zł oraz chwilówek do 550 zł z okresem zwrotu od 2 do 55 tygodni. Cała procedura ubiegania o dodatkowe pieniądze, od złożenia wniosku po spłatę należności, odbywa się w miejscu zamieszkania klienta. Ponadto w ofercie firmy, która działa przede wszystkim w Polsce Południowej dostępne są także ubezpieczenia AC/OC i karty płatnicze typu pre-paid obsługiwane przez Bank Zachodni WBK.
Eurocent, dzięki zatwierdzeniu wniosku w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjne Gospodarka, będzie mógł stworzyć platformę B2B. Nowoczesny system ma pozwolić zautomatyzować obsługę sprzedaży pożyczek, co sprawi, że klienci będą krócej czekać na potrzebne im środki, bo mniej czasochłonne i dużo sprawniejsze będzie choćby zbieranie wniosków oraz ich analizowanie.
Jak podkreślają przedstawiciele Eurocent wdrożenie elektronicznego biznesu typu B2B to szansa na podniesienie atrakcyjności oferty firmy, a tym samym osiąganie lepszych wyników finansowych. Ponadto, to sygnał dla partnerów biznesowych, że marka z powodzeniem realizuje swoją strategię, której istotnymi punktami są m.in. optymalizacja procesu sprzedaży pożyczek, rozszerzenie obszaru działań czy budowanie wiarygodności i konkurencyjnej pozycji na rynku około finansowym.
Na stworzenie platformy B2B Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przekaże firmie Eurocent kwotę w wysokości 248 556 zł.