30 stycznia 2020 roku zostanie zorganizowana już piąty rok z rzędu Finałowa Gala Loan Magazine Awards 2019!
Gala „Loan Magazine Awards” ma na celu wyróżnienie najlepszych firm, marek oraz brandów działających w obszarze finansowania pozabankowego. Jest skierowana do instytucji pożyczkowych, instytucji bankowych, firm windykacyjnych, Biur Informacji Gospodarczej, firm pośrednictwa finansowego, sieci afiliacyjnych, wydawców serwisów internetowych o tematyce finansowej oraz podmiotów dostarczających rozwiązań technologicznych pozwalających firmom reprezentującym rynek na tak szybki rozwój.
Mimo postępującej cyfryzacji również na stopie biznesowej, my niezmiennie opieramy się na spotkaniach twarzą w twarz. To według nas najcenniejsza i najbardziej efektywna formy współpracy. Jako organizatorzy Loan Magazine Awards opieramy się właśnie na takich relacjach, co mam nadzieje, pozytywnie wpływa na otoczenie biznesowe, motywację poszczególnych obszarów działania, a w konsekwencji rozwój całej branży.
Gala Loan Magazine Awards 2019
Do tej pory podczas Loan Magazine Awards wręczyliśmy 72 statuetki.
Liderami w zestawieniu są:
Vivus – 10 Statuetek | Aasa Polska – 8 statuetek | Hapipożyczki – 4 statuetki
Podczas 4 licytacji uzbieraliśmy i przekazaliśmy ćwierć miliona złotych na cele charytatywne.
Podczas obecnej edycji LMA 2019 mamy:
Ponad 80 nominowanych marek i firm
W produkcji jest już 15 nowych kryształowych statuetek
a do tego kilka ciekawych niespodzianek!
W bieżącej edycji powołaliśmy 4 ciała decyzyjne, które wyłonią tych najlepszych.
Rada Ekspertów będzie składała się z maksymalnie 18 osób, przedstawicieli i ekspertów rynku consumer finance w Polsce w obszarze finansowania pozabankowego. Zadaniem Rady Eskpertów będzie nominowanie wskazanych rozwiązań i marek w kategoriach: „Technologiczne Rozwiązanie Roku FINTECH 2019”, „Społecznie Odpowiedzialni 2019”, „Marka Roku 2019”, nominacje i wyróżnienie specjalne przyznane w kategorii „Nowe Technologie Loan Magazine Awards 2019„.
Kapituła Konkursowa złożona z przedstawicieli sieci afiliacyjnych, porównywarek finansowych oraz wydawców reprezentujących tzw. rynek pośrednictwa online. W tym roku wybierać będzie zwycięzcę w kategorii „Digital Loan Of The Year 2019„. Ponieważ jest to pożyczka cyfrowa roku, a co za tym idzie, to produkt w 100% zamykany online, stąd właśnie taki pomysł na Kapitułę.
Loża Honorowa przedstawicieli Instytucji pożyczkowych, to osoby tworzący i zarządzający tym biznesem na co dzień. Co roku decydują o tym, kto zwycięży w kategoriach z obszaru dostawców. Czyli głosy Instytucji Pożyczkowych zadecydują o zwycięstwach w kategoriach: Partner Sprzedaży, Partner Sprzedaży Online, Partner Windykacyjny w obszarze cesji oraz w obszarze serwisu wierzytelności.
Uczestnicy Gali, czyli też Wy jak również wszyscy obecni podczas Gali Finałowej, którzy w głosowaniu na żywo, podczas samego wydarzenia zdecydują kto wygra rywalizację w kategoriach: „Reklama roku 2019”, „Społecznie odpowiedzialni 2019„, „Biznesowy produkt roku 2019”, „Marka roku 2019”.
Przy wydarzeniu Loan Magazine Awards 2019 partnerstwa merytorycznego udzielili nam Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, Polski Związek Instytucji Pożyczkowych oraz Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego. Parterem wspierającym i sprawującym nadzór nad poprawnością głosowania jest kancelaria #Wiśniewski.legal.
Licytacja Loan Magazine Awards 2019
Tradycyjnie już w czasie Gali odbędzie się również licytacja, z której cały zysk zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
Zebrane w tym roku środki wesprą sfinansowanie projektu ogrodu sensorycznego „Alicja w Krainie Zmysłów”, który przeznaczony będzie dla Dzieci Niewidzących.
„Alicja w Krainie Zmysłów” to projekt ogrodu sensorycznego, który powstanie z myślą o niewidomych i słabowidzących dzieciach z całego Dolnego Śląska. Ogród powstanie na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidzących we Wrocławiu przy ulicy Kamiennogórskiej. Będzie to niezwykła przestrzeń dydaktyczna dla dzieci z wadami wzroku. Ogród może być wykorzystywany przez uczniów szkoły w trakcie zajęć lekcyjnych oraz przerw jako miejsce relaksu i zdobywania nowych doświadczeń.
Ogród będzie podzielony na części odpowiadające zmysłom – słuchu, wzroku, zapachu i smaku oraz dotyku. W poszczególnych częściach zaaranżowane będą grupy roślin odpowiadające danym zmysłom oraz nawierzchnie sensoryczne. Główna ścieżka będzie zbudowana z kostki betonowej z wmontowanymi elementami wspomagającymi poruszanie się osób niedowidzących. Dzięki ścieżce sensorycznej niedowidzące i niewidome dzieci będą poznawały różnego rodzaju podłoża. Stopami wyczują miejski bruk, piasek jak na plaży, szyszki jak w lesie, żwir, otoczaki drewniane pniaki oraz leśną korę. Dzięki temu dzieci mogą nauczyć się pewnie poruszać w zróżnicowanym terenie: w mieście, lesie, na plaży czy w górach.
Ogrody sensoryczne oferują szeroką gamę wrażeń zmysłowych dla osób niepełnosprawnych. Kompozycja ogrodu sensorycznego jest tak zaprojektowana, że bodźce pozawzrokowe są użyte w większym natężeniu niż w zwykłym ogrodzie. Intensywny zapach kwiatów, smak zerwanych prosto z krzaczka poziomek i malin, delikatna faktura i fantazyjne kształty liści drzew i krzewów posadzonych w ogrodzie – to tylko drobna zapowiedź wrażeń oddziałujących na zmysły, z którymi będą mogły się zetknąć niewidome dzieci. Wierzymy, że dzięki projektowi „Alicja w Krainie Zmysłów” niewidome dzieci będą mogły prawdziwiej doświadczyć otaczającego je świata.