Od 1 czerwca Kasomat dołącza do programu fairPay.pl. W ten sposób pożyczkodawca chce nagradzać rzetelnych klientów pozytywnym wpisem do Krajowego Rejestru Długów.

Nieterminowi klienci są piętnowani poprzez umieszczanie ich danych w biurach informacji gospodarczej. Posiadanie negatywnego wpisu utrudnia im m.in. zaciągnięcie kredytu w banku czy pozcyzki w firmie pozabankowej. Tymczasem wciąż więcej konsumentów dba o spłatę rachunków i zobowiązań w ustalonych terminach. Kasomat postanowił ich wyróżniać. Pozwala na to udział w programie fairPay.pl

Margita Kaczmarek, prezes zarządu Surat Sp. z o.o.

Chcąc wspierać rzetelnych pożyczkobiorców postanowiliśmy nagradzać każdego Klienta, który za pośrednictwem serwisu Kasomat weźmie i terminowo spłaci pożyczkę, pozytywnym wpisem w KRD BIG S.A. Chcemy tym samym promować naszych Klientów i pomóc im w zbudowaniu dobrej historii płatniczej – tłumaczy Margita Kaczmarek, Prezes Zarządu spółki Surat.

Informacja pozytywna, czyli co?

Informacja pozytywna stanowi potwierdzenie terminowego uregulowania zobowiązań finansowych przez przedsiębiorców i konsumentów. Zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych z dnia 9 kwietnia 2010 r. (tekst jednolity z dnia 14 maja 2014 r. Dz. U. z 2014 r. poz. 1015) dane takie mogą być przechowywane i ujawniane przez biuro informacji gospodarczej.

Program fairPay.pl

Pomysłodawcą programu fairPay.pl jest Krajowy Rejestr Długów, który posiada największą ogólnopolską bazę informacji o dłużnikach pozwalającą eliminować z rynku nieuczciwych kontrahentów. Wraz z wprowadzeniem Informacji Pozytywnych gromadzonych w ramach Programu fairPay.pl, rynek uzyskał nowe narzędzie mające realny wpływ na poprawę terminowości płatniczej klientów oraz możliwość promowania rzetelnych kredytobiorców.

Co daje posiadanie informacji pozytywnej? Przede wszystkim, budujemy pozytywną historię płatniczą i wzmacniamy swój dobry wizerunek płatniczy zarówno dla banków i firm z branży finansowej, jak również firm usługowych, dostawców mediów, telefonii komórkowej itp. To ułatwia nam dostęp do usług, lepszych i tańszych ofert oraz wyróżniamy się na tle innych. Dajemy też sygnał potencjalnym kontrahentom, że warto z nami współpracować.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.