Konkurs WIKTORIA Znak Jakości Przedsiębiorców ma na celu upowszechnianie zasad etyki i rzetelnego wykonywania działalności gospodarczej, a także wspieranie przedsiębiorczości i inicjatyw gospodarczych.
WIKTORIA jest symbolem jakości, rzetelności i wiarygodności w prowadzeniu działalności gospodarczej. Jednocześnie, jako doskonałe narzędzie promocji, pomaga w rozwoju przedsiębiorczości oraz sprzyja wzrostowi konkurencyjności.
– Konkurs od ponad dwudziestu lat cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, z roku na rok rośnie jego poziom, co świadczy o coraz lepszej kondycji polskiej gospodarki. Nagradzamy najlepsze polskie przedsiębiorstwa, doceniamy ich pomysły i inicjatywy, a przede wszystkim ich rzetelność i rozwój na zasadach etycznej konkurencji. To właśnie ci przedsiębiorcy są przyszłością naszej rodzimej gospodarki, a nagroda WIKTORIA jest wyrazem naszego uznania. – podkreśla Waldemar Piórek, pomysłodawca konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców, Prezes Fundacji WIP Warto im Pomóc, która jest organizatorem konkursu. – Etyka biznesu jest wartością ponadczasową, cenioną od zarania dziejów kształtowania się przedsiębiorczości i handlu. W dzisiejszych czasach, gdy rynek jest coraz bardziej konkurencyjny, prowadzenie działalności gospodarczej, zwłaszcza w sposób rzetelny wymaga wysiłku, zaangażowania oraz inwestowania Rzetelność i bezstronność wpisane w mechanizm przyznawania nagród to kluczowe wyróżniki konkursu WIKTORIA. – dodaje Waldemar Piórek.
Super Wiktoria „ZA SERCE” dla Loan Magazine
Dlaczego o tym pisze? Bo jestem winien podziękowanie wszystkim uczestnikom naszej corocznej Gali Loan Magazine Awards. To dzięki Wam takie wyróżnienie mogłem odebrać w sobotni wieczór podczas uroczystej Gali organizowanej przez Fundację WIP. Do Loan Magazine trafiła statuetka SuperWikotrii „ZA SERCE” w uznaniu zasług propagowania idei społecznej odpowiedzialności ludzi biznesu skupiającej się na pomocy potrzebującym.
WY! – uczestnicy dotychczasowych trzech edycji Loan Magazine Awards pokazaliście, że macie wielkie, cudowne serca i nie jest Wam obojętny żaden los. Nie jestem w stanie znaleźć słów, które mogłyby opisać moją wdzięczność dla Was, że nam się to udaje! Ze swojej strony mogę jedynie obiecać, że nie zaprzestanę inicjatyw i dołożę wszelkich starań, aby ta pomoc niesiona za naszym pośrednictwem była coraz większa.
Wyróżnienie to niesie za sobą jeszcze jeden ważny aspekt, dostrzeżenie największego branżowego plebiscytu scalającego rynek produktów pozabankowych świadczy o jego dojrzałości i dużych wartości jakie może wnieść do codziennego życia Polaków w każdym obszarze jego funkcjonowania.
Już niedługo Loan Magazine Awards 2018
Tymczasem już 14 lutego 2019 roku spotykamy się po raz czwarty, aby wyróżnić najlepsze brandy, marki oraz produkty pozabankowe rynku consumer finanse i B2B. W tym roku patronat medialny nad wydarzeniem obejmie Polska Agencja Prasowa – Biznes PAP.
Jako organizator obiecuję moc atrakcji! Wierzę, że nikt z obecnych nie będzie czuł niedosytu, a do wszystkiego dołożymy jeszcze pakiet niezapomnianych przeżyć tego wieczoru.
Podczas uroczystej Gali nie zabraknie elementu, do którego przykładamy szczególną uwagę! Trzeci rok z rzędu będziemy licytowali na rzecz Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Choć wiem, że to kropla w morzu potrzeb tych małych bohaterów, to jestem pewien, że uda nam się tą kroplą wydrążyć jak największy zarys skały i branża jeszcze raz udowodni, że potrafi odpowiedzialnie pożyczać, ale również odpowiedzialnie wspierać tego typu inicjatywy!
Do zobaczenia we Wrocławiu!