W blisko 23 letniej historii Bocian Finanse pracownicy za cel obierają sobie tradycyjną obsługę klientów, która obecnie jest wzbogacona o udogodnienia technologiczne między innymi aplikacją Portmoneta. Niezależnie od ilości lat, które upłynęły, usługi oraz obsługa klientów są doskonalone. W jednym z poprzednich artykułów wspominaliśmy jak ważne są dla pracowników Bocian Finanse relacje z klientami oraz komfortowe warunki ich obsługiwania.
Firma należy do Business Center Club oraz do Związku Przedsiębiorstw Finansowych, więc etyka oraz pielęgnacja potrzeb są dla Bocian Finanse priorytetem. Obsługa klientów przebiega w życzliwy oraz pełen wsparcia sposób. Chcesz dołączyć do tego grona i szerzyć dobre praktyki pracując jako doradca klienta? Dołącz do Bocian Finanse
i samodzielnie ustalaj godziny pracy łącząc ją z innymi obowiązkami!
A o to kilka wartości etycznych, którymi kieruje się Bocian Finanse. Wszystkie przeczytacie w Zasadach Dobrych Praktyk zebranych przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych!
- Uczciwość – Bocian Finanse działa z poszanowaniem interesu klienta oraz nie nadużywa kompetencji osób, które działają w imieniu firmy.
- Staranność i kompetencje – firma dba, by pracownicy mieli odpowiednie kompetencje do wykonywania obowiązków.
- Godność i zaufanie – działanie firmy jest przejrzyste oraz budzące zaufanie.
- Zasoby i procedury – procedury zgodnie z którymi działa Bocian Finanse są niezbędne do wykonywania obowiązków i prowadzenia działalności.
- Relacje wewnętrzne – dobre relacje między pracownikami i współpracownikami to klucz, który otwiera drzwi do odpowiedniego wykonywania czynności. Firma działa odpowiedzialnie oraz w duchu wzajemnego poszanowania!
- Zapobieganie konfliktom interesów – firma dąży do unikania sytuacji, w której interes klienta jest naruszony.
- Informacje od klientów – poznanie potrzeb klientów to droga do doskonalenia świadczonych usług.
- Ochrona informacji o klientach – Bocian Finanse dba, by informacje o klientach były wykorzystywane zgodnie z prawem.
Właściwie na czym ta praca polega?
Przeczytałeś/aś Zasady Dobrych Praktyk, praca wydaje Ci się atrakcyjna, ale potrzebujesz więcej informacji? To Ty decydujesz ile czasu poświęcisz na pracę z nami. Może to być praca na pełen etat, ale możesz również ją łączyć z innymi zobowiązaniami zawodowymi. Obsługę klienta rozpoczynasz w momencie, gdy podpiszesz z nim umowę. Prócz udzielania finansowania Twoim obowiązkiem będzie także odbiór rat od klientów. Oczywiście przez kilka tygodni będziesz pracować ze swoim przełożonym, który wprowadzi Cię
w obowiązki. Oprócz tego będziesz mieć dostęp do platformy szkoleniowej, na której zamieszczone są kursy. Pomyślisz, a co z wynagrodzeniem? Otóż będziesz otrzymywać je co tydzień. A co obejmuje wynagrodzenie? Podpisanie umowy, odbiór rat oraz wykonanie planu zbiórek. Co ważne dla wielu osób, pracujesz w miejscu Twojego zamieszkania! Firma zapewnia narzędzia do wykonywania obowiązków: tablet oraz karta sim z nielimitowanymi połączeniami.
Rozwój w Bocianie
A dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje Bocian Finanse regularnie przygotowuje wewnętrzny program – Akademię Menedżera. Doradcy mają możliwość wziąć udział w szkoleniach, które przygotowują ich do pełnienia roli kierowników zespołu doradców. W ciągu pół roku zdobywają miękkie kompetencje oraz wiedzę niezbędną do wykonywania obowiązków.
Jesteś zainteresowana/y? Zadzwoń! 600 100 100.