Nowe rynki, produkty i nowi ludzie. Grupa Findao z przytupem wchodzi w drugą połowę roku. Firma założona przez dwóch przedsiębiorców młodego pokolenia nie tylko poszerza portfolio produktów, ale także jest w trakcie ekspansji na międzynarodowe rynki. A to dopiero początek.
Grupa Findao, założona przez Tomasza Marczewskiego i Piotra Kaima, ambitnych przedsiębiorców współpracujących z sieciami afiliacyjnymi, wyrosła na lidera w branży marketingu afiliacyjnego produktów fintechowych.
– Dynamiczny rozwój naszej firmy jest wynikiem ciężkiej pracy i innowacyjnego podejścia całego zespołu. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć i z niecierpliwością czekamy na nowe możliwości, jakie przyniesie ekspansja na nowe rynki oraz wdrażanie nowoczesnych technologii – mówi Tomasz Marczewski.
W ciągu zaledwie kilku lat swojej działalności Grupa zdobyła zaufanie największych fintechów, zwracając na siebie uwagę się innowacyjnymi rozwiązaniami i efektywnymi planowanymi i realizowanymi strategiami marketingowymi. Ostatni rok firma zamknęła ze sprzedażą produktów finansowych konsumentom na poziomie 480 mln zł.
Dziś Grupa Findao ogłasza nowy rozdział w swojej historii, otwierając się na szeroką i bezpośrednią współpracę z bankami oraz sektorem e-commerce, ekspansję na nowe rynki oraz wdrażanie nowoczesnych technologii. Ale też ma w planach zatrudniania kolejnych specjalistów.
– Naszym celem jest nie tylko dostarczanie wysokiej jakości usług, ale także tworzenie wartościowych i długotrwałych relacji z naszymi klientami i partnerami. Wprowadzenie nowych członków zespołu pozwoli nam skoncentrować się na dalszym rozwoju i umacnianiu naszej pozycji lidera – dodaje Piotr Kaim.
Ekspansja na Nowe Rynki
Ekspansja na nowe rynki to jedno z priorytetowych zadań Grupy. Niedawno firma weszła na rynek hiszpański, a w kolejnych miesiącach planuje rozszerzyć działalność na Meksyk, Rumunię i Kazachstani. Za ten obszar odpowiada Arkadiusz Stal, Business Development Manager, który koordynuje wszystkie działania związane z adaptacją usług i produktów do lokalnych realiów oraz nawiązywaniem współpracy z partnerami.
Współpraca z Bankami
Grupa Findao poszerza jednocześnie swoją działalność na sektor bankowy. Dzięki wiedzy zdobytej w sprzedaży produktów pożyczkowych oraz zaawansowanym narzędziom analitycznym, zespół specjalistów jest w stanie precyzyjnie docierać do odpowiednich segmentów rynku, dostarczając bankom wartościowych klientów zainteresowanych różnorodnymi produktami finansowymi. Grupa Finado już teraz dostarcza kompleksowe rozwiązania zarówno dla sektora pożyczkowego, jak i bankowego.
Rozwój Produktów dla E-commerce
Grupa Findao planuje również zintegrowane usługi finansowe dla sektora e-commerce. Skupi się na rozwoju i implementacji produktów, które umożliwią sklepom internetowym zwiększenie sprzedaży oraz obniżenie kosztów marketingowych, a także zwiększenie koszyka zakupowego przeciętnego klienta.
Dodatkowo, Grupa zapewni finansowanie każdemu klientowi robiącemu zakupy online, co pomoże zwiększyć dostępność produktów i usług, tym samym wspierając wzrost sprzedaży w sklepach internetowych.
Uruchomienie Własnej Sieci Afiliacyjnej
Grupa uruchomiła własną sieć afiliacyjną YouAff, która, jako pośrednik między wydawcami (m.in. właściciele stron WWW) a reklamodawcami, umożliwia instytucjom finansowym zwiększenie sprzedaży, lepszą kontrolę nad jakością dostarczanego ruchu online oraz efektywniejsze zarządzanie kampaniami marketingowymi.
Tomasz Marczewski i Piotr Kaim doskonale znają rynek oraz możliwości, jakie daje marketing afiliacyjny. Dzięki temu ich autorska inicjatywa ma szansę szybko znaleźć się w czołówce sieci afiliacyjnych, zwłaszcza że już teraz jest, dzięki swoim własnym zasobom, jest liderem w dostarczaniu klientów dla firm pożyczkowych oraz rozwija się w obszarze klientów bankowych. Osobą, która odpowiada za rozwój YouAff jest Mateusz Rau – Head of Affiliate Marketing, związany z branżą afiliacyjną od dekady.
Nowatorska Metoda Oceny Potencjalnego Klienta
Grupa Findao opracowała własną metodę oceny potencjalnego klienta, opartą na autorskim silniku scoringowym zintegrowanym z raportem pobieranym z Biura Informacji Kredytowej (BIK).
– Dzięki temu narzędziu możliwe jest przygotowanie oferty finansowania idealnie dopasowanej do potrzeb i możliwości klienta. Nowy system scoringowy zabezpiecza również interesy partnerów Grupy Findao, dostarczając im klientów spełniających ich wymagania i oczekiwania” odpowiada Jakub Krassowski, Chief Sales Officer odpowiedzialny za kierowanie działem sprzedaży oraz rozwój współpracy z instytucjami finansowymi
Grupa Findao wchodzi rozpoczyna nowy etap wprowadzając do zespołu nowe osoby i rozdzielając kluczowe obszary odpowiedzialności. Ekspansja na nowe rynki, rozwój produktów dla sektorów bankowego, pozabankowego i e-commerce, a także wdrażanie nowoczesnych technologii to główne kierunki, które będą napędzać dalszy rozwój firmy. Innowacyjna metoda oceny potencjalnych klientów oraz liczne sukcesy, takie jak współpraca z bankami i uruchomienie własnej sieci afiliacyjnej, potwierdzają silną pozycję Grupy Findao na rynku. Przyszłość firmy zapowiada się obiecująco, a założyciele są zdeterminowani, aby kontynuować dynamiczny rozwój i dostarczanie wartościowych usług swoim klientom i partnerom.