Pożyczka z limitem odnawialnym na wiosenne wydatki

dodał Tomasz Rafalski
0 komentarzy

Pożyczka z limitem odnawialnym to doskonałe rozwiązanie na wiosenne wydatki. Takie przesłanie płynie z nowej kampanii reklamowej fintechu Euroloan, który przy pomocy odrastających na drzewie jabłek tłumaczy działanie swojej usługi finansowej.

Pożyczka z limitem odnawialnym w Euroloan

Produkt finansowy oferowany przez Euroloan to nowość na polskim rynku pozabankowym. Pożyczka z limitem odnawialnym to wygodny sposób na zapewnienie sobie stałego dostępu do nadprogramowej gotówki. Takie rozwiązanie może się okazać niezwykle przydatne zwłaszcza w okresie wiosennym, kiedy w polskich gospodarstwach domowych lawinowo wzrasta liczba wydatków.

Nowoczesny produkt fintechu Euroloan to swoista poduszka bezpieczeństwa finansowego. Dzięki niemu klient ma dostęp do gotówki zawsze wtedy, kiedy jej potrzebuje. O pożyczkę z limitem odnawialnym konsument ubiega się tylko raz, podczas gdy z pieniędzy może korzystać wielokrotnie. Przyznane środki pozostają zawsze pod ręką, ulokowane na indywidualnym koncie. W ten sposób nie trzeba powtarzać czasochłonnych formalności, nie trzeba także czekać na przelew i zaksięgowanie podjętej pożyczki na własnym koncie. Dużą zaletą tego rozwiązania jest także fakt, że klient płaci odsetki tylko od wykorzystanej części przyznanego limitu.

Fintech rusza z nową kampanią

Euroloan chce zachęcić Polaków do korzystania z tego nowoczesnego rozwiązania. O jego zaletach informuje w nowej kampanii reklamowej, podkreślając przy tym także pochodzenie spółki.

Konstrukcja pożyczki z limitem odnawialnym nie jest szczególnie popularna na naszym rynku – uważa Grzegorz Kasprzyk, marketing manager Euroloan. – Dlatego uznaliśmy za niezbędne wyjaśnienie mechaniki limitu odnawialnego w prostej, a zarazem żartobliwej, kreskówce. Podkreślając przy okazji fińskie korzenie naszej spółki.

 

 

Marka chce zainteresować Polaków podjęciem zobowiązania w nowej formie, dużo bardziej elastycznej niż zwykła pożyczka gotówkowa. Euroloan planuje w ten sposób zdobyć nowych klientów i zwiększyć odsetek sprzedaży zobowiązań na polskim rynku.

 

Podobne wpisy

Zamieść komentarz