Współpraca Blue Media z popularną marką KRUK S.A. zaowocowała wprowadzeniem na rynek innowacyjnej usługi płatniczej. To pierwsze narzędzie w Polsce, które umożliwia błyskawiczne pokrycie swoich zobowiązań. Spłata zadłużenia zajmuje krócej niż 3 minuty i nie wymaga rejestracji.
Firma windykacyjna KRUK S.A. i popularna instytucja płatnicza Blue Media to marki znane z wprowadzania na rynek zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Owocem ich współpracy jest usługa „Spłać zadłużenie bez rejestracji”, umożliwiająca szybką spłatę zadłużenia przez internet. Cały proces nie wymaga od użytkownika logowania czy rejestracji i zajmuje najwyżej kilka minut.
Usługa „Spłać zadłużenie bez rejestracji” dostępna jest dla klientów firmy KRUK, którzy chcą spłacić swoje zobowiązanie za jednym zamachem. Aby skorzystać z takiej możliwości, należy wejść na stronę internetową e-kruk.pl i w specjalnym formularzu podać swój nr PESEL oraz numer sprawy, którą chce się uregulować. Te dane w zupełności wystarczą do identyfikacji zadłużenia. Po ustaleniu kwoty do spłaty klient zostaje przekierowany na stronę Blue Media, gdzie może dokonać wyboru najodpowiedniejszej dla siebie metody płatności. Do wyboru są trzy opcje: szybki przelew bankowy, BLIK oraz karta debetowa.
Możliwość spłaty zadłużenia bez rejestracji w serwisie e-kruk.pl to ukłon w stronę tych konsumentów, którzy zamierzają jednorazowo spłacić swoje zaległości. Warto jednak podkreślić, że stali klienci marki również mogą skorzystać z oferty bez logowania. To wygodne i szybkie rozwiązanie, które doskonale wpisuje się w popularne trendy automatyzacji usług online.
Innowacyjność w modzie
„Spłać zadłużenie bez rejestracji” to usługa, która umożliwia skrócenie do minimum czasu spłaty zobowiązania. To pierwsze tego typu rozwiązanie płatnicze polskiego sektora zarządzania wierzytelnościami. Brak konieczności rejestracji, maksymalne skrócenie ścieżki płatności oraz przyspieszenie całego procesu spłaty zadłużenia to efekt przeniesienia mechanizmów znanych z internetowych sklepów do branży windykacyjnej. W tej chwili rozwój usług online typu self service stawia przede wszystkim na zmianę sposobu myślenia o kliencie. Rośnie świadomość dotycząca potrzeb konsumentów. Firmy dostrzegają ich brak czasu na rejestrację w następnym serwisie czy pobranie kolejnej aplikacji. Dzięki automatyzacji procesów oferują swoim klientom coraz prostsze, szybsze i wygodniejsze narzędzia.
1 komentarzy
Słuszny pomysł. Podoba mi się, że hasło „mniej kłopotów” Kruk robi swoim priorytetem.