Toyota Financial Services to podmiot, który skupia w sobie spółki Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska. W tej chwili ta popularna marka postawiła na zupełnie nową identyfikację wizualną.

Rebranding Toyota Financial Services to część globalnej transformacji, którą przechodzi właśnie międzynarodowa firma Toyota. Chodzi o to, by z producenta samochodów ewoluować w dostawcę szeroko rozumianej mobilności, obejmującej również usługi finansowe. Toyota nową koncepcją chce się wpisać w obecną epokę cyfryzacji i idące za nią rosnące znaczenie urządzeń mobilnych.

W skład nowej identyfikacji wizualnej wchodzi projekt logotypu firmy oraz typografia. Design został opracowany z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach, których Toyota (i jej spółki zależne) stale pozyskują w ramach rozwoju swojej oferty. Nowa identyfikacja wizualna to element globalnego rebrandingu, który pozwoli zachować spójność wszelkich materiałów graficznych na różnego rodzaju urządzeniach, a także na fizycznych płaszczyznach.

– Nowa koncepcja wizualna została znakomicie przystosowana do przestrzeni cyfrowej, ale jednocześnie wygląda równie efektownie w świecie fizycznym. Nowe logo będzie stosowane we wszystkich formach naszej komunikacji. Nowy design ułatwi nam dotarcie do klientów na wielu różnych płaszczyznach kontaktu z marką. Sygnalizujemy w ten sposób, nasze intensywne prace w ramach globalnego projektu Mobility – podkreśla Piotr Marszewski, Specjalista ds. Marketingu w Toyota Bank i Toyota Leasing (TFS).

Rebranding Toyota Financial Services opiera się na czterech zasadach:

  • patrzenie w przyszłość,
  • synchronizacja z urządzeniami mobilnymi,
  • wrażenia klasy premium,
  • spójność dla wszystkich działów i jednostek biznesowych.

Toyota Bank Polska nowe logoNowe logo posiada dwuwymiarowy design i pozbawione zostało słowa „Toyota”. Marka uznała bowiem, że jej emblemat cieszy się ogromną rozpoznawalnością na terenie całej Europy.

W przypadku konkretnych submarek (np. Toyota Financial Services, Toyota Insurance Services, Toyota Professional, Toyota Business) podstawowe logo zostanie jednak uzupełnione o poszczególne nazwy.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *