Wraz z początkiem 2025 r. Twisto zyskało nową szefową sprzedaży w Polsce. To kluczowe stanowisko objęła Urszula Kasperska. Jej dołączenie do organizacji wynika ze strategii zainicjowanej po przejęciu Twisto przez Param, zakładającej m.in. zmiany w strukturze zarządzania, poprawę wyników finansowych firmy oraz ekspansję na nowe rynki. Pierwsze efekty realizacji nowej strategii były widoczne jeszcze w ubiegłym roku, kiedy Twisto po raz pierwszy osiągnęło pozytywny wynik EBITDA oraz pojawiło się w Rumunii.
Cele postawione przed Urszulą Kasperską wynikają bezpośrednio ze strategii Twisto
Cele postawione przed nową Head of Sales and Business Development także związane są bezpośrednio z przyjętą globalną strategią Twisto. Do jej najważniejszych zadań należy rozwijanie nowego biznesu w Polsce, m.in. poprzez akwizycję nowych partnerów i zwiększenie wolumenu sprzedaży. Celem Urszuli Kasperskiej jest również zarządzanie, budowa i wzmocnienie kompetencji zespołu sprzedażowego.
– Do Twisto dołączyłam ze świadomością, że jest to organizacja o bardzo dużym potencjale, działająca na niezwykle perspektywicznym, ale również konkurencyjnym rynku. Pierwsze tygodnie intensywnej pracy potwierdziły moje oczekiwania, a cele, które realizuję obecnie, to przede wszystkim zwiększenie świadomości marki Twisto wśród potencjalnych partnerów i nawiązanie nowych relacji biznesowych. W ten sposób budujemy przewagę opartą na skali oraz zwiększamy dostępność naszych usług dla klientów – mówi Urszula Kasperska.
Urszula Kasperska wnosi do Twisto 13 lat doświadczenia w bankowości
Dołączając do Twisto Urszula Kasperska wnosi 13 lat doświadczenia w bankowości. Zdobywała je w Raiffeisen Polbank, gdzie zajmowała się współpracą z instytucjami finansowymi oraz w Banku BNP Paribas, w którym odpowiadała za relacje z klientami strategicznymi z sektora instytucji finansowych. Wśród nich znalazło się wiele podmiotów, będących dostawcami usług płatniczych. Nawiązane w ten sposób relacje pozwoliły jej na poznanie i głębokie zrozumienie mechanizmów działania oraz potrzeb tego rynku, a zdobyta wiedza zachęciła do jej pogłębiania i kontynuowania kariery w sektorze fintechowym. Urszula Kasperska jest ponadto absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość oraz studiów podyplomowych na tejże uczelni.
Dołączyła do licznego grona kobiet zatrudnionych w organizacji
Realizację zadań postawionych przed nową Head of Sales and Business Development Twisto wspierać będą innowacyjne produkty i usługi dla klientów fintechu. To m.in. możliwość rozłożenia spłaty na okres nawet 24 miesięcy oraz „Podziel na 3”, czyli opcja umożliwiająca konsumentom darmowe rozłożenie płatności na trzy raty: pierwszej w momencie dokonania zakupu oraz dwóch kolejnych w miesięcznych odstępach. W planach Twisto pozostaje również wprowadzenie oferty do kanału offline i zaoferowanie swoich rozwiązań klientom sklepów stacjonarnych.
Urszula Kasperska dołączyła do licznego grona kobiet zatrudnionych w Twisto, które stanowią obecnie ponad 66 proc. wszystkich pracowników. Inkluzja oraz zaangażowanie Twisto w kwestie promocji równych szans odzwierciedla się także w składzie zarządu, w którym zasiadają dwie kobiety oraz jeden mężczyzna.