Wealthon Fund to polska spółka, która w swojej ofercie posiada pożyczkę ratalną oraz pożyczkę pomostową. Marka właśnie zmienia swoją identyfikację wizualną.
Marka Wealthon Fund oferuje pożyczki pomostowe na spłatę zadłużenia w ZUS oraz w Urzędzie Skarbowym. W swojej ofercie ma również pożyczkę ratalną na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Odświeżenie identyfikacji wizualnej marki obejmuje zmianę logo. Nowa grafika ma lepiej odzwierciedlać aktualne pozycjonowanie firmy i ujednolicać jej komunikację wizualną. Poza logo gruntownemu przemodelowaniu uległ również wygląd kanałów aplikacji za pośrednictwem strony internetowej.
Wealthon Fund zmienia się dla klientów
Nowa identyfikacja wizualna pożyczkodawcy ma akcentować wdrożenie przez markę nowoczesnych procesów technologicznych oraz podkreślać jej wejście do branży fintech. Ma również wpłynąć na umocnienie pozycji spółki jako partnera rozwoju dla przedsiębiorców.
– Nowa, przejrzysta i nowoczesna szata graficzna ma za zadanie pokazać naszą firmę jako technologicznego oraz finansowego partnera przedsiębiorców. Stąd wynikła potrzeba odświeżenia identyfikacji wizualnej, wprowadzenie nowej strony internetowej, skrócenie nazwy do WEALTHON oraz uproszczenie procesów aplikacji, dzięki którym klient może zdalnie wnioskować o pożyczkę – wyjaśnia Aleksander Majchrzak, prezes zarządu WEALTHON.
Wprowadzane przez Wealthon Fund zmiany wpłyną również na zwiększenie komfortu klientów, którzy aplikują o pożyczkę. Teraz wnioskowanie o dodatkowy zastrzyk gotówki w postaci pożyczki pomostowej i pożyczki ratalnej zostało bowiem znacznie uproszczone. Strona internetowa stała się bardziej intuicyjna, marka wdrożyła również zdalne procesy aplikacji. Dzięki tym zmianom proces oczekiwania na decyzję kredytową został skrócony do godziny.