Wyniki konkursu na Najciekawsze Logo Rynku Pożyczek Pozabankowych

dodał Tomasz Rafalski
2 komentarze

Po bardzo zaciętej rywalizacji wśród nominowanych w konkursie organizowanym przez Loan-Magazine, miło nam poinformować, iż po zliczeniu wszystkich głosów przesłanych drogą mailową zwycięzcą w plebiscycie zostaje…

logo

 

W głosowaniu na Najciekawsze Logo Rynku Pożyczek Pozabankowych najwięcej głosów uzyskała:

ekspreskasa

 

Laur zwycięzcy

 

Zainteresowanie konkursem przeszło wszelkie oczekiwania organizatorów, gdzie codzienna lawina spływających głosów, w sumie kilka tysięcy samych maili, mocno angażowała zespół w skrupulatne zliczanie i uzupełnianie listy oddanych głosów, gdzie wyniki zmieniały się z dnia na dzień.

 

Żaden logotyp w Polsce na rynku pożyczek pozabankowych nie przeszedł takiej metamorfozy z jaką mamy do czynienia w przypadku znaku graficznego Ekspreskasy. Dodatkowo myślę, że nasi czytelnicy docenili też czas, z jakim spotykamy się z tym mikropożyczkodawcą w naszym kraju. Jakby na to nie patrząc, ekspreskasa to prekursor pożyczek online w Polsce – komentuje Rafał Tomkowicz – Redaktor prowadzący Loan Magazine. Prosty, przejrzysty i bardzo jasny przekaz znaku graficznego zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji – dodaje Tomkowicz.

 

Organizatorzy konkursu postanowili wyróżnić markę Kasomat, która uplasowała się na drugim miejscu w plebiscycie z niewielką różnicą głosów.

 

Wyróżnienie:

kasomat

 

laur wyróżnienia

 

Logo Ekspres Kasy w prosty, a zarazem precyzyjny sposób podkreśla trzy cechy oferty pożyczkodawcy – szybkość udzielania zobowiązań, możliwość zaciągania pożyczki przy użyciu telefonu komórkowego, a co za tym idzie ubieganie się o nią w dowolnym czasie i miejscu. Z kolei logotyp Kasomatu z literą K w firmowej kolorystyce pokazuje, że nie trzeba stosować wymyślnych ozdobników, aby zachować spójność przekazu. – komentuje Sylwia Stwora, Redaktor Naczelny Artivia.pl

 

Wyróżnienie znaku marki Kasomat spowodowane jest ilością głosów oddanych na to logo, która przegrała bardzo małą ilością przesłanych do nas maili ze zwycięzcą plebiscytu. To pokazuje również słuszność obranej drogi przekazu marketingowego z jakim mamy do czynienia  w tym przypadku. Marka Kasomat za każdym razem podkreśla, że swoje usługi kieruje do młodych ludzi, których w internecie mamy przecież znaczną większość – podsumowuje Rafał Tomkowicz.

 

Wśród osób, które oddały swój głos zostaną rozlosowane prezenty w postaci gadżetów.

 

Podobne wpisy

2 komentarze

Aurelia 1 czerwca 2014 - 21:10

Sama głosowałam na firmę kasomat. zawsze można na nich liczyć, a poza tym mają bardzo ładne logo, z którym bardzo się identyfikuję.

Odpowiedz
Zbik 13 czerwca 2014 - 13:21

Mnie osobiście najbardziej do gustu przypadło logo firmy Eurocent.

Odpowiedz

Zamieść komentarz