Rejs luksusowym statkiem po Morzu Śródziemnym to nagroda w zorganizowanym przez sieć afiliacyjną Affiliate Partners i jedną z wiodących instytucji pożyczkowych AASA Polska, wyjątkowym konkursie dla najlepszych wydawców. Zwycięzcy w podróż marzeń wybiorą się już 21 września br.
Konkursy i akcje niestandardowe w Afiliacji
„Prócz działań w sieci we współpracy z wydawcami wykorzystujemy również rozwiązania stosowane do tej pory w kanale offline, organizujemy spotkania o mniej formalnym charakterze, konkursy i akcje niestandardowe, czego przykładem jest właśnie rejs dla najlepszych wydawców. Jest to pierwszy tego rodzaju event w marketingu afiliacyjnym, ale na pewno nie ostatni. W kwestii wchodzenia na wyższy poziom relacji z wydawcami nie powiedzieliśmy bowiem jeszcze ostatniego słowa” – tłumaczy Marcin Grabiec, współzałożyciel Affiliate Partners. „Wygrana to zaproszenie do wspólnej podróży i podkreślenie tego, że bycie wydawcą się opłaca” dodaje Grabiec.
Zasady konkursu Affiliate Partners
Warunkiem uczestnictwa było dołączenie do sieci Affiliate Partners i sprzedanie jak największej liczby pożyczek pod brandem Mikrorata i Bosspożyczka. Konkurs został rozstrzygnięty 7 sierpnia 2018 roku.
Wartość pojedynczego rejsu statkiem Costa Favolosa po Morzu Śródziemnym to aż 8000 złotych.
„Odkrywamy nowy wymiar afiliacji, łączymy wydawców z reklamodawcami i stawiamy na budowanie trwałych relacji. Współpracują z nami zarówno najbardziej rozpoznawalne marki na rynku szybkich pożyczek, jak i bardziej niszowe serwisy. Jesteśmy świadomi tego, że każda współpraca zaczyna się od relacji, dlatego naszym wydawcom oferujemy coś więcej niż tylko finansowe korzyści. Warto podkreślić, że wraz z AASA Polska jako jedyni w tej branży zdecydowaliśmy się przyznać tego rodzaju nagrodę. Współpraca z Affiliate Partners to bowiem coś więcej niż standardowe usługi i tradycyjne modele rozliczeń” – mówi Ewelina Sobień prezes zarządu Affiliate Partners.
Nowe standardy w obszarze afiliacji pożyczek online
Cała akcja Affiliate Partners we współpracy z Aasa Polska obrazuje przenoszenie obszaru afiliacji o poziom wyżej. To żywy dowód na to, iż dziś nie wszyscy wydawcy patrzą tylko i wyłącznie na najwyższe stawki CPL czy CPS jakie mogą otrzymać, ale przede wszystkim na długotrwałe relacje jakie mogą zbudować z daną siecią. Co pewnie w przyszłości może dodatkowo zaowocować jeszcze większymi profitami. W mojej ocenie mamy tu do czynienia z typową sytuacją 3 x win, gdzie wygrywa pożyczkodawca (reklamodawca), sieć afiliacyjna (pośrednik online) oraz wydawca (właściciel witryny internetowej). Brawo dla organizatorów i czekamy na dalsze „niespodzianki” zapowiadane przez współzałożycieli sieci Affiliate Partners.