Popularna sopocka spółka Blue Media wdrożyła płatności automatyczne dla klientów marki Aviva. Teraz wszyscy korzystający z usług popularnego ubezpieczyciela mogą regulować swoje składki w wygodny sposób.

Rozwiązanie spółki Blue Media umożliwia klientom Avivy opłacalnie składek za ubezpieczenie na życie i zdrowie w nowy, wygodny sposób. Dzięki płatnościom automatycznym mogą zapomnieć o cyklicznym dokonywaniu przelewów.

Dzięki nowej usłudze klienci marki Aviva nie muszą już za każdym razem wpisywać danych do przelewu. To rozwiązanie pozwala im uniknąć kosztownych pomyłek w spłacie, a także ewentualnych opóźnień. Automatyczne płatności Blue Media to gwarancja kontynuacji ubezpieczenia.

Aviva – jak ustawić automatyczny przelew?

Aby ustawić automatyczny przelew, wystarczy zalogować się serwisie MojaAviva i kliknąć na szczegóły polisy. Następnie w zakładce „Płatności” należy wybrać opcję „Płatność automatyczna” i dodać kartę płatniczą, z której mają być pobierane składki. Warto również wspomnieć o tym, że klient ma możliwość rezygnacji z usługi w każdej chwili. Może tego dokonać na swoim koncie w serwisie MojaAviva.

Klienci doskonale znają już płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. W Blue Media od kilku lat stosujemy to wygodne rozwiązanie płatnicze do obsługi comiesięcznych opłat i rachunków. Wypracowaliśmy odpowiednie procedury i rozwiązanie technologiczne, które działa na korzyść zarówno klientów, jak i samego ubezpieczyciela

– wylicza Marcin Zmyślony, Business Development Manager w Blue Media.

Sopocka firma Blue Media podjęła współpracę z marką Aviva w lipcu ubiegłego roku. To kolejny (po m.in. firmie Play czy UPC) partner, który zapewnia swoim klientom dostęp do zautomatyzowanych płatności dzięki rozwiązaniu właśnie od Blue Media.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *