Projekt ochrony konsumenta KASOMAT – RZETELNI

dodał Tomasz Rafalski
0 komentarzy

Notice: Funkcja do_shortcode_tag została wywołana nieprawidłowo. Próbowano parsować shortcode bez poprawnego wywołania zwrotnego: posts Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 4.3.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6078

Cel projektu Kasomat RZETELNI

Ponieważ zasadnicza działalność firmy wymusza odpowiedzialność społeczną na podmiotach rynku finansowego, celem projektu jest dopasowanie produktowe do faktycznych możliwości klientów. Nadmierna skłonność do konsumpcji wiąże się z ryzykiem niewypłacalności konsumenckiej i właśnie to zagrożenie skłoniło nas do wprowadzenia i sukcesywnego udoskonalania tego projektu. Zależy nam na trwałych relacjach, co jest jednym z głównych elementów tych założeń.

Podmiot – beneficjentami naszego projektu są nasi klienci i pracownicy. Ludzie kreują swoją historię dokonując nieustannych wyborów, których skutek rodzi kolejną indywidualnie podjętą decyzję z kolejnym skutkiem. Takie pojedyncze historie tworzą jakość naszej firmy, od nich zależy nasza historia i nasz status, dlatego tak bardzo ona nas interesuje.

Realizacja projektu RZETELNI

Realizacja – zbierając informacje przekazane nam przez klientów, przed podjęciem decyzji o udostępnieniu naszych produktów dokonujemy analizy kondycji finansowej klienta, określamy styczne wzajemnych relacji i w ten sposób powstaje produkt „szyty na miarę”.

Istotne jest określenie osobowości ale ważne są również czynniki środowiskowe. Psychologiczny wymiar wzajemnych relacji jest jednym z najistotniejszych czynników obsługi naszych klientów. Musimy bowiem dokładnie określić z kim mamy do czynienia by z największą dozą prawdopodobieństwa przewidzieć przyszłe zachowania klientów. Na bazie dotychczasowych zebranych doświadczeń współpracy z tzw. stałym klientem, powstał szkielet proceduralny, który pomaga wybrać optymalne rozwiązania i propozycje dla odbiorcy.

Projekt Kasomat RZETELNI kierujemy do wszystkich Klientów, również do Klientów regulujących swoje zobowiązania terminowo, wówczas można spodziewać się tańszej, specjalnie przygotowanej oferty.

Z kolei w sytuacji przejściowych i nieprzewidzianych trudności w realizacji zobowiązań Klient może liczyć na częściowe umorzenie wierzytelności, pod warunkiem jednak, że jako druga strona transakcji, podejmie konkretne zobowiązanie przestrzegając nowych warunków.

W naszym projekcie nie brakuje również klasycznego produktu restrukturyzacji zobowiązania, pozwala on najdotkliwiej doświadczonym Klientom, uregulować zobowiązanie w dłuższej perspektywie. Hasło  „czas to pieniądz” odkrywamy w nowym wymiarze, darując klientowi czas, otrzymujemy w zamian pieniądz.

Edukacja klientów

To swoista edukacja w praktyce. Głównym elementem każdego kontaktu z Klientem jest określenie przyczyny zaistnienia określonej niekorzystnej sytuacji, splotu wydarzeń będącego wynikiem dokonywanych wyborów i wreszcie określenie sposobu na wyjście z impasu aż jego po realizację. Krótka rozmowa z Klientem to rodzaj mini-szkolenia, zastępująca quizy, testy edukacyjne etc., na które klienci albo nie mają czasu, albo nie chcą w nich uczestniczyć, czując się niejednokrotnie ludźmi drugiej kategorii.

Z kolei wielorakie oferty specjalne dla klienta „terminowego” pozwalają na utrwalenie pozytywnych zachowań.

W realizacji  naszej koncepcji kolosalną rolę odgrywa Serwis Obsługi Klienta KASOMAT. To wspólne dzieło autorstwa naszego zespołu. Każdy użytkownik systemu, analitycy, spece od ryzyka, na bieżąco udzielają wskazówek, dzielą się pomysłami wprowadzają nowe funkcjonalności, które następnie przekonwertowane na algorytm minimalizują czas obsługi i granice błędu ludzkiego.

Doskonały dobrze zmotywowany zespół, świetna komunikacja, pozytywne relacje, nieustanne nienasycenie jakością wykonywanej pracy umożliwia nam „sięgać wyżej” i osiągać więcej.

Nie bez znaczenia pozostaje właściwa korelacja wzajemnych stosunków klient – firma -pracownik, stąd nasz zespół jest bezpośrednim uczestnikiem naszego programu. Rozbudowany system dodatków premiowych jest gwarantem wspólnego sukcesu.

W rezultacie podejmowanych działań powstaje swoisty łańcuch wzrostowy. Poprawa kondycji naszych klientów wprost proporcjonalnie wpływa na wzrost kondycji naszej firmy, która to z kolei dba o rozwój swoich pracowników.

[posts title='Aktualności z rynku pożyczek online' cat_name='aktualności' order='most_viewed'][/posts]

Podobne wpisy

Zamieść komentarz