Revolut Bank przygotował specjalną promocję z myślą o wakacjach. W jej ramach wydłużony został okres bezodsetkowy. Marka zwiększyła także limit udzielanych kredytów.
Aż 30 proc. klientów z obawy przed wirusem podczas swoich wakacyjnych wyjazdów zamierza płacić kartą albo telefonem. Z myślą o urlopowych wydatkach Revolut Bank przygotował zatem atrakcyjną promocję. Oferuje wydłużony do 3 miesięcy okres bezodsetkowy dla nowych klientów.
Choć Revolut Bank to stosunkowo młoda instytucja na polskim rynku finansowym, udzielił już zobowiązań na łączną kwotę 6 milionów złotych. Niebawem jego oferta kredytowa obejmie wszystkich uprawnionych klientów marki Revolut w naszym kraju. Z tej okazji bank zamierza poprawić atrakcyjność kredytu konsumenckiego i karty kredytowej. Ze zmianami chce zdążyć jeszcze przed wakacjami.
W przypadku kredytu konsumenckiego wzrośnie limit kredytowy. Do tej pory bank oferował zobowiązania w maksymalnej kwocie 20 tys. zł. Niebawem limit ten sięgnie aż 50 tys. zł. Poza wysokim limitem zobowiązania bank oferuje także jeden z najkrótszych procesów kredytowych na polskim rynku finansowym.
Promocja dla posiadaczy karty kredytowej Revolut
Z kolei dla posiadaczy karty kredytowej Revolut przygotował promocję ograniczoną czasowo. Dzięki niej pierwszy okres bezodsetkowy może wynieść aż 3 miesiące. W ten sposób dodatkowo wydłużony został prawdopodobnie już najdłuższy na rynku okres bezodsetkowy.
Liczymy, że karta kredytowa Revolut i atrakcyjny kurs wymiany przydadzą się klientom w sezonie wakacyjnym. Karta kredytowa to jeszcze wygodniejsze rezerwacje hoteli i samochodów – zazwyczaj bez konieczności pozostawiania depozytu, wynajem aut w wypożyczalniach, zakup biletówy lotniczych i uiszczanie opłat na bramkach autostradowych. Zwłaszcza w podróży, cenne jest połączenie funkcji karty kredytowej i usługi wielowalutowej. Z tą myślą wydłużamy pierwszy okres bezodsetkowy do 3 miesięcy – mówi Tomasz Jarczyk, Dyrektor ds. Produktów Kredytowych Revolut w Polsce.
Szczegółowe warunki oferowanych przez Revolut Bank promocji można znaleźć w aplikacji mobilnej tej marki. Bezpośrednio z poziomu aplikacji można również aplikować o produkty finansowe Revoluta, tzn. o kredyt konsumencki oraz kartę kredytową. Wniosek znajduje się w zakładce „Kredyty”.
Cieszymy się, że nasze podejście zdobywa uznanie na rynku. Do letnich wakacji dostęp do wniosku o kredyt powinni mieć już wszyscy uprawnieni klienci w Polsce. Jesteśmy chwaleni za przyjazny proces składania wniosku i błyskawiczne decyzje kredytowe, w tym dostrzegamy naszą przewagę. W dalszym ciągu słuchamy klientów, dopracowujemy proces i parametry produktu – dodaje Tomasz Jarczyk.
Karta czy gotówka?
W kwietniu Revolut przeprowadził wśród swoich klientów ankietę na temat nadchodzących wakacji. Wzięło w niej udział ponad 2 tysiące klientów marki. Wskazali oni metody płatności, z jakich zamierzają korzystać na urlopie.
Większość respondentów uznała, że podczas wakacji zamierza postawić na płatności telefonem lub kartą. Metody te cieszą się największą popularnością ze względu na:
- wygodę (37 proc.),
- higienę oraz minimalizowanie ryzyka zarażenia koronawirusem (30 proc.),
- mniejsze ryzyko kradzieży (16 proc.).
Część klientów Revoluta podkreśla, że urlopowe wydatki zamierzają pokrywać zarówno za pomocą karty i telefonu, jak również gotówki. Taki sposób płatności zamierza stosować 15 proc. respondentów. Pozostali ankietowani preferują przede wszystkim gotówkę, za którą przemawia fakt, że jest ona akceptowana wszędzie (3 proc.). Równocześnie 1 proc. respondentów deklaruje chęć płacenia gotówką ze względu na brak zaufania do płatności cyfrowych.