Już od wielu lat Provident pomaga klientom, którzy mają problemy w spłacie swoich zobowiązań. Także w trudnych czasach pandemii marka nie pozostaje obojętna wobec problemów polskich konsumentów. Teraz mogą oni skorzystać z przerwy w spłacie swoich pożyczek.
Provident to jedna z najpopularniejszych polskich firm pożyczkowych. Każdego roku z jej usług korzystają tysiące Polaków. Marka rozumie, że część klientów może mieć problemy z regularną spłatą swoich zobowiązań, szczególnie w trudnym czasie pandemii wirusa SARS-CoV-2. Z tego powodu Provident postanowił przypomnieć polskim konsumentom o możliwości skorzystania z udogodnień, które odciążą ich budżety.
– W Provident Polska już wcześniej oferowaliśmy wygodne dla klienta rozwiązania, które umożliwiały odroczenie terminu spłaty raty w przypadku trudności finansowych. W związku z aktualną sytuacją, wywołaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa, chcemy przypomnieć naszym klientom o dostępnych możliwościach – wyjaśnia Agnieszka Kłos, prezes Provident Polska.
Okresowa Przerwa w Spłacie
Provident pomaga klientom, którzy borykają się z chwilowymi kłopotami finansowymi, oferując im szereg wygodnych rozwiązań. Jednym z nich jest Okresowa Przerwa w Spłacie. To odroczenie terminu spłaty zobowiązania do nawet czterech rat tygodniowych albo jednej raty miesięcznej. Aby skorzystać z tego rozwiązania, wystarczy złożyć prosty wniosek przez telefon.
Rozłożenie rat
Provident Polska pomyślał także o klientach, którzy już wykorzystali wszystkie Okresowe Przerwy w Spłacie. Jeśli nadal mają trudności w terminowym uregulowaniem swojego zobowiązania, mogą skorzystać z rozłożenia rat. W takim przypadku plan spłaty zadłużenia ustalany jest z klientem indywidualnie. Konsultant marki dobiera taką wysokość rat, by pożyczkobiorca nie miał żadnych problemów z ich spłatą.
Warto również podkreślić, że w przypadku wydłużenia okresu spłaty pożyczki i opóźnień w spłacie rat nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty. W ten sposób Provident zapobiega sytuacjom, w których chwilowe kłopoty finansowe przekształcają się w ogromne zadłużenie.
– Najważniejsze jest dla nas, aby do każdego przypadku podejść indywidualnie oraz ustalić plan spłaty, który pozwoli klientowi na wyjście z finansowych kłopotów – podkreśla Agnieszka Kłos.
Ubezpieczenie
Warto wspomnieć, że Provident umożliwia swoim klientom zakupienie dobrowolnego ubezpieczenia AXA. To rozwiązanie, które szczególnie może sprawdzić się w trudnym czasie walki z koronawirusem. W tej chwili ogromna część klientów Providenta jest już objęta tego typu ubezpieczeniem. Oznacza to, że w przypadku choroby lub wypadku mają zagwarantowaną odpowiednią pomoc. Dotyczy to także sytuacji, w których klienci zostaną zarażeni koronawirusem i będą podlegać hospitalizacji.
Provident Polska już od lat angażuje się w inicjatywy na rzecz odpowiedzialnego pożyczania, ponieważ w swojej działalności marka kieruje się przede wszystkim dobrem konsumentów. Właśnie z tego powodu do dyspozycji swoich klientów Provident oddał szereg rozwiązań, które umożliwiają uniknięcie nadmiernego zadłużania, m.in. możliwość Okresowej Przerwy w Spłacie, rozłożenia rat czy skorzystania z pomocy psychologicznej.