ViaSMS pożycza odpowiedzialnie

dodał Tomasz Rafalski
1 komentarzy

Notice: Funkcja do_shortcode_tag została wywołana nieprawidłowo. Próbowano parsować shortcode bez poprawnego wywołania zwrotnego: button Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 4.3.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6078

Indywidualne podejście do klienta skupione na jego rzeczywistych możliwościach finansowych, a nie tylko potrzebie podreperowania stanu portfela. To jedna z głównych zasad odpowiedzialnego pożyczania, ale nie jedyna.

Oferta skrojona na miarę pożyczkobiorcy

Tzw. responsible lending rozumiane jest jako szczegółowa analiza sytacji klienta. Na etapie weryfikacji wniosku o pożyczkę firma pozabankowa powinna sprawdzić, czy potencjalny klient nie ma negatywnych wpisów w rejestrach biur informacji gospodarczej (KRD, ERIF, BIG InfoMonitor). Ważne jest też dopasowanie kwoty i okresu spłaty zobowiązania do rzeczywistych możliwości aplikującego o pożyczkę, czyli szczegółówe obliczenie, czy wybrana przez niego suma oraz termin oddania należności są odpowiednie do poziomu wynagrodzenia, które aktualnie otrzymuje. Jednocześnie podając klientowi decyzję negatywną, należy wskazać, jakie są powody, dla których nie dostał pieniędzy.

[button style='red' url='http://loanmagazine.pl/pozyczka-online-od-via-sms/']Poznaj opinie o viaSMS [/button]

Etyka pożyczania mówi też o przekazywaniu klientowi pełnej, wyczerpującej i zrozumiałej informacji na temat warunków udzielania pożyczki, w tym kosztów z nią związanych.Przejrzystość działań dotyczy też przekazów reklamowych – mają być zrozumiałe, jednoznaczne i zawierać takie informacje, jak RRSO, wysokość rat, wysokość odsetek, itp. Ważnym elementem odpowiedzialnego pożyczania jest udosptępnianie klientowi różnych kanałów komunikacji z firmą – telefon, mail, czat, media społecznościowe itp. Wnioskujący o pożyczkę powinien móc skontaktować się z firmą pożyczkową, gdy będzie miał jakiekolwiek pytania, wątpliwości co do warunków umowy na każdym etapie pożyczania – od  momentu zainteresowania ofertą, przez fazę podpisania umowy, jak i w czasie regulowania należności.

Klient musi mieć też świadomość przebiegu procesu ewentualnej reklamacji oraz tego, że może, bez podawania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia.

ViaSMS odpowiedzialnym pożyczkodawcą

Prowadzenie działalności na przejrzystych zasadach i w oparciu o najwyższe standardy pozwala ViaSMS cieszyć się statusem odpowiedzialnego pożyczkodawcy. Fakt ten potwierdza certyfikat wydawany przez branżowy serwis internetowy Loan Magazine.

via sms

Podobne wpisy

Zamieść komentarz