Popularna marka Blue Media powołała nową spółkę – Autopay Mobility. Z jej pomocą można automatycznie płacić za przejazdy autostradami.

Autopay Mobility sp. z o.o. to nowa spółka wyodrębniona ze struktur Blue Media. Ma się zająć rozwojem i zarządzaniem stale zyskującej na popularności usługi Autopay. Rozwiązanie to zostało udostępnione w 2019 r. i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Z automatycznych płatności za przejazdy autostradami korzysta już ponad 400 tys. kierowców.

Zainteresowanie automatycznymi płatnościami za autostrady przeszło wszelkie oczekiwania, zarówno nasze, jak i naszych partnerów – operatorów autostrad. Taka usługa z pewnością była bardzo potrzebna, o czym wie każdy, kto jeszcze dwa lata temu jechał samochodem na wakacje nad morze. Chcemy dalej rozwijać tę usługę, dlatego nieuniknionym krokiem było powołanie odrębnego podmiotu, który koncentruje się w stu procentach na tym zadaniu

– komentuje Sebastian Ptak, prezes zarządu Blue Media.

Początki Autopay Mobility

Spółka Autopay Mobility powstała na początku 2020 r. Na jej czele stanęli Miłosz Kurzawski i Bartłomiej Gast, którzy od wielu lat związani są z Blue Media. Miłosz Kurzawski pełnił dotychczas rolę dyrektora ds. rozwoju biznesu w Blue Media. Z kolei Bartłomiej Gast był prokurentem Blue Media. Obaj managerowie od samego początku związani są z rozwojem usługi Autopay w strukturach Blue Media. Teraz ich zadaniem będzie m.in. rozwijanie współpracy z bankami oraz innymi partnerami biznesowymi. Skupią się również na ekspansji zagranicznej firmy.

Jako Autopay Mobility chcemy rozwijać usługi mobility nie tylko w Polsce, ale też w Europie i na świecie. Prowadzimy szereg rozmów z zagranicznymi partnerami, aby w najbliższych miesiącach uruchomić pierwsze usługi poza granicami Polski

– zapowiada Bartłomiej Gast, współzałożyciel Autopay Mobility.

Głównym zadaniem nowego podmiotu jest zarządzanie usługą automatycznych płatności. Pod koniec października 2020 r. spółka Autopay Mobility przejęła świadczenie usługi Autopay od Blue Media. Tym samym podmiot przeszedł reorganizację. Zaktualizowano również wpis do KRS oraz podniesiony został jego kapitał zakładowy.

Plany mamy ambitne – chcemy scyfryzować infrastrukturę drogową, by nadążała za coraz szerszym upowszechnianiem się nowych technologii wśród polskich kierowców. Na co dzień korzystamy z aplikacji do nawigacji, kupujemy online wyposażenie auta jak opony, ubezpieczenie czy nawet całe auta. Jednocześnie infrastruktura drogowa wciąż nie jest gotowa na “cyfrowego” kierowcę – pobieramy fizyczne bilety na autostradach czy parkingach, naklejamy na szyby winiety czy płacimy za paliwo przy kasie. W Autopay Mobility pracujemy nad usługami mobility dla autostrad, parkingów, myjni, stacji benzynowych oraz ładowarek do aut elektrycznych na miarę naszych cyfrowych czasów.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *