Autoryzacja Mobilna w Banku Millennium. Kolejny krok w cyfryzacji usług

dodał Martyna Sarniak
0 komentarze
kobieta trzymająca telefon

Bank Millennium po raz kolejny pokazał, że stawia na innowacje. Bank udostępnił w swoich oddziałach możliwość potwierdzania części transakcji. za pomocą telefonu. Służy do tego Autoryzacja Mobilna.

Klienci Banku Millennium mogą teraz potwierdzać część swoich transakcji za pomocą Autoryzacji Mobilnej. To kolejny krok w strategii digitalizacji banku i ograniczania wpływu na środowisko poprzez minimalizację papierowej dokumentacji.

Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usług banku. Autoryzację Mobilną ma coraz większe grono użytkowników. Już około 30% klientów korzystających z kanałów elektronicznych potwierdza swoje transakcje w aplikacji, zamiast przepisywać H@sło SMS. Postanowiliśmy więc pójść krok dalej i wprowadzić tę możliwość dla transakcji zlecanych w oddziałach. Usprawniamy też nasze kolejne procesy w duchu „omni-channel”. Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki kanał dostępu wybierze klient, zawsze może załatwić swoją sprawę szybko, łatwo i bardzo wygodnie

– mówi Antonio Pinto, Członek Zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za cyfrową transformację organizacji.

Autoryzacja Mobilna – jak to działa?

Autoryzacja Mobilna w placówkach banku to usługa w całości zainicjowana i wdrożona przez samych pracowników. Do tej pory wszystkie transakcje rozliczane w oddziałach musiały zostać potwierdzone na papierowym dokumencie. Teraz klient z aktywną Autoryzacją Mobilną może zatwierdzić część transakcji telefonem. Wystarczy, że w czasie pobytu w oddziale zaloguje się do aplikacji mobilnej.

W dobie pandemii nowy proces zatwierdzania transakcji jest dużo wygodniejszy i bezpieczniejszy zarówno dla klienta, jak i pracownika banku. Co istotne, w przypadku wielu klientów to też pierwszy krok do lepszego poznania bankowości elektronicznej i przekonania się, że korzystanie z niej jest proste szybkie, intuicyjne i bezpieczne. Niezwykle istotny jest też fakt, że redukując ilość drukowanego papieru, znacząco przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego

– mówi Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium.

Za pomocą nowej usługi klienci Banku mogą zatwierdzać zlecane w oddziale przelewy krajowe i zagraniczne, a także wpłaty i wypłaty gotówki. Mogą również kupić doładowanie telefonu na kartę. Bank Millennium już teraz planuje wdrożyć to rozwiązanie w kolejnych operacjach z udziałem klienta.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz