Bank Millennium stawia na omnichannel

dodał Martyna Sarniak
0 komentarzy
komputer i telefon

Bank Millennium odświeżył proces wnioskowania o swoje pożyczki. Zmiany zostały przeprowadzone zgodnie z podejściem omnichannel.

Popularny bank odświeżył proces wnioskowania o swoje pożyczki. Działania oparte zostały na podejściu omnichannel, a Bank Millennium poszerzył swoją ofertę o kolejne kanały. Teraz klienci marki mogą ubiegać się o dodatkowy zastrzyk gotówki w pełni zdalnie lub hybrydowo – online ze wsparciem pracownika infolinii lub samej placówki.

Udoskonalona forma ubiegania się o pożyczkę to tylko jeden wniosek. Z jego pomocą można przekazać zarówno zdalną zgodę współmałżonka, jak również konsolidację zewnętrznych zobowiązań. Niebawem bank zamierza również wdrożyć kolejne rozwiązania ułatwiające dopasowanie warunków zobowiązania do możliwości finansowych każdego klienta.

Omnichannel – udogodnienie dla klientów

Z nowego procesu wnioskowania o pożyczkę już teraz pilotażowo może skorzystać część klientów banku. Wszelkie rodzaje wniosków elektronicznych składanych w Banku Millennium są wkomponowane w intuicyjny proces.

Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem rozwiązań pomocnych w trudnej dla nas wszystkich sytuacji związanej z pandemią. Po udostępnieniu m.in. możliwości w pełni zdalnego zakładania konta klientom indywidualnym i małym firmom, teraz przebudowaliśmy nasze procesy pożyczkowe. Wnioskowanie o dodatkowe środki, szczególnie w przypadku trudnej sytuacji finansowej może być stresujące, zależało nam więc, aby cały proces był jak najbardziej transparentny i zrozumiały dla każdego. Dlatego jak zwykle włączyliśmy klientów w proces projektowania. W efekcie powstało wyjątkowo przyjazne rozwiązanie, które umożliwia wnioskowanie o pożyczkę bez potrzeby wychodzenia z domu i zbędnych formalności, a w przypadku osób, które potrzebują wsparcia konsultanta, można z niego skorzystać na infolinii, podczas czatu z konsultantem czy w oddziale i dokończyć wniosek samodzielnie

– mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

Podejście omnichannel umożliwia potencjalnym pożyczkodawcom inicjowanie wniosku kredytowego w dowolnym kanale. Mogą tego dokonać m.in. poprzez infolinię czy tradycyjnie w placówce banku. Następnie mogą dokończyć procedurę składania wniosku wygodnie z poziomu serwisu internetowego lub aplikacji mobilnej. System ten ma zapewniać pożyczkobiorcy spójne doświadczenie oraz intuicyjną obsługę.

Bank Millennium umożliwia zawarcie umowy bez wychodzenia z domu. Ponadto instytucja wykorzystała obecne zmiany do połączenia wszystkich dodatkowych usług w jednym miejscu.

Chodzi tu m.in. o:

  • konsolidację zewnętrznych pożyczek gotówkowych w każdym z modeli, (zarówno systemie internetowym, jak i aplikacji mobilnej),
  • podwyższenie kwoty maksymalnej pożyczki,
  • rozszerzenie puli akceptowanych dokumentów służących do potwierdzenia dochodu,
  • wygodne załączanie dokumentów,
  • możliwość zdalnego zatwierdzania wniosku przez współmałżonka,
  • możliwość wyrażenia poprzez aplikację mobilną lub serwis internetowy zgody na weryfikację danych w rejestrze Biura Informacji Gospodarczej (BIG) w celu przedstawienia oferty,
  • dostępne w Millenecie potwierdzanie dochodu poprzez logowanie do innego banku w ramach otwartej bankowości.


Teraz nowe narzędzie będzie systematycznie udostępniane kolejnym grupom klientów. Bank Millennium pracuje już także nad kolejnymi udogodnieniami dla procesu zaciągania pożyczek. W najbliższym czasie oferta banku ma zostać rozbudowana o symulację maksymalnej wysokości oferty dostępnej bez dodatkowych dokumentów.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz