Jak pozyskiwać leady?

dodał Sylwia Stwora
0 komentarzy

Notice: Funkcja do_shortcode_tag została wywołana nieprawidłowo. Próbowano parsować shortcode bez poprawnego wywołania zwrotnego: posts Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 4.3.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6078

Paweł Słowiakowski, CEO z Lepszaoferta.pl, podczas III edycji konferencji “Finanse w internecie” skupił się na segmentacji i systemie antyfraudowym oraz pozyskiwaniu leadów. Wskazał on, że w finansach marketing internetowy jest najefektywniejszy – szczególnie marketing performance. Pierwszym krokiem do bycia efektywnym i efektowym jest mocne targetowanie się, jednak z braniem pod uwagę, że klienci nie są tylko cyframi i że różnią się od siebie. Zauważa, że segmentacja stosowana w emarketingu  przynosi  duże oszczędności i wzrost ilości zamknięć, ale dopiero w parze z prescoringiem daje sukces. Partnerzy wybierają najbardziej pożądanych klientów, a firma kończy proces sprzedażowy zamknięciem pożyczki.

Preferowane modele rozliczeń

Podkreślił on również, że zgodnie z badaniami, wydawcy internetowi preferują model rozliczeń CPL (cost per lead), czyli koszt za kontrakt (wystarczy, że klient poda dane w formularzu na docelowej stronie lub zostawi dane w inny sposób). Wskazuje go 39 proc., podczas gdy dominujący w Polsce CPS (cost per lead) jedynie 21,5 proc. Co zdaniem Pawła Słowiakowskiego można zrobić, aby odsiać fraud w CPL? Trzeba sprawdzić użytkownika, skorelować to z wypełnionymi przez niego danymi w formularzu, następnie zestawić wszystkie zebrane informacje z bazą danych i historią klienta oraz bazami dostępnymi online ( KRD, BIG, FB, G+, LinkedIn)

[posts title='Aktualności z rynku pożyczek online' cat_name='aktualności'][/posts]

Podobne wpisy

Zamieść komentarz