segmentacja stosowana w emarketingu przynosi duże oszczędności i wzrost ilości zamknięć leadów, ale dopiero w parze z prescoringiem
Paweł Słowiakowski, CEO z Lepszaoferta.pl, podczas III edycji konferencji „Finanse w internecie” skupił się na segmentacji i systemie antyfraudowym oraz pozyskiwaniu leadów. Wskazał on, że w finansach marketing internetowy jest najefektywniejszy – szczególnie marketing performance. Pierwszym krokiem do bycia efektywnym i efektowym jest mocne targetowanie się, jednak z braniem pod uwagę, że klienci nie są tylko cyframi i że różnią się od siebie. Zauważa, że segmentacja stosowana w emarketingu przynosi duże oszczędności i wzrost ilości zamknięć, ale dopiero w parze z prescoringiem daje sukces. Partnerzy wybierają najbardziej pożądanych klientów, a firma kończy proces sprzedażowy zamknięciem pożyczki.
Preferowane modele rozliczeń
Podkreślił on również, że zgodnie z badaniami, wydawcy internetowi preferują model rozliczeń CPL (cost per lead), czyli koszt za kontrakt (wystarczy, że klient poda dane w formularzu na docelowej stronie lub zostawi dane w inny sposób). Wskazuje go 39 proc., podczas gdy dominujący w Polsce CPS (cost per lead) jedynie 21,5 proc. Co zdaniem Pawła Słowiakowskiego można zrobić, aby odsiać fraud w CPL? Trzeba sprawdzić użytkownika, skorelować to z wypełnionymi przez niego danymi w formularzu, następnie zestawić wszystkie zebrane informacje z bazą danych i historią klienta oraz bazami dostępnymi online ( KRD, BIG, FB, G+, LinkedIn)
Aktualności z rynku pożyczek online

Rynek pozabankowy bierze oddech po długim zastoju

Prawie 200 tys. Polaków miesięcznie bez dostępu do kredytu – skutki tzw. ustawy antylichwiarskiej uderzą w najbardziej potrzebujących finansowania

Projekt ustawy antylichwiarskiej. Rząd postawi firmy pożyczkowe pod ścianą?

Consumer finance ważnym elementem sektora finansowego

Wyróżnienie specjalne Kryształ Jakości Partnerskiej

Brak komentarzy