Z odroczonych płatności marki PayPo korzysta już przeszło tysiąc sklepów. Teraz do tego grona dołączyło eobuwie.pl, duży gracz rynku e-commerce.
eobuwie.pl to największa platforma online do sprzedaży obuwia i odzieży w naszym kraju. Marka działa w ramach notowanej na GPW grupy CCC. Teraz postanowiła wdrożyć odroczone płatności, żeby umożliwić konsumentom jeszcze wygodniejsze korzystanie ze swojej oferty. Na dostawcę tego innowacyjnego rozwiązania wybrała fintech PayPo.
Odroczone płatności staną się standardem?
eobuwie.pl to już kolejny (m.in. po Allegro oraz CCC) duży gracz polskiego rynku e-commerce, który podjął współpracę z fintechem PayPo. Marki łączy wizja budowania i rozwijania polskiego sektora e-commerce. Z usługi odroczonej płatności PayPo można korzystać również podczas zakupów w Media Markt, Media Expert, Leroy Merlin czy w Decathlonie.
Wśród ponad tysiąca partnerów handlowych, oferujących odroczone płatności PayPo, swoją obecność w naszym portfelu klientów stanowią duże podmioty, których działalność wykracza poza Polskę. Po prostu PayPo stało się leaderem dla leaderów. To dla nas duże wyróżnienie, że do tego grona dołączyło właśnie eobuwie.pl, czyli jeden z największych w regionie sprzedawców produktów typu fashion
– podkreśla Tomasz Hadzik, Członek Zarządu PayPo.
W tej chwili odroczone płatności PayPo obecne są w przeszło tysiącu sklepów. Ponad sto z nich działa właśnie w obszarze fashion. Z możliwości odroczenia zapłaty za swoje zakupy każdego miesiąca korzysta przeszło 300 tys. konsumentów. Tylko w tym roku zrealizowani oni przeszło 2,5 mln transakcji. Z każdym kolejnym miesiącem przybywa zwolenników odroczonych płatności, ponieważ klienci cenią sobie wygodę i szybkość tego rozwiązania.
Z kolei pandemia spowodowała, że firmy handlowe przyspieszyły cyfryzację swoich usług. Na przestrzeni ostatnich miesięcy można obserwować ich wzmożoną działalność w Internecie. Niektóre z nich niemal z dnia na dzień przekształciły swoje biznesy z analogowych na cyfrowe.
eobuwie.pl nie spoczywa na laurach
eobuwie.pl z sukcesem prowadzi działalność zarówno w kanale tradycyjnym, jak i online. Marka od lat zajmuje pozycję lidera tego segmentu, a ze swoimi produktami dociera aż do 16 europejskich państw.
Realia rynkowe oraz zwyczaje zakupowe nieustannie się zmieniają. Proces ten stał się w okresie pandemii niezwykle dynamiczny. Nasi klienci cenią bogatą ofertę, komfort płynący z możliwości wygodnego przeglądania oferty, trafnego doboru rozmiaru oraz szybkości dostawy i zwrotów. Coraz częściej wolą jednak najpierw obejrzeć i przymierzyć kilka par produktów w domowym zaciszu, a zapłacić tylko za te, które zdecydują się kupić. Pozostałe mogą w wygodny sposób zwrócić. Rozumiejąc te oczekiwania, postanowiliśmy zaproponować im taką możliwość. Odroczone płatności to rozwiązanie niezwykle popularne na rynkach zachodnich. Nie jesteśmy więc zaskoczeni, że coraz większość popularność zyskuje również w Polsce
– mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.
W tej chwili eobuwie.pl postanowiło rozszerzyć swoją ofertę o kolejne rozwiązanie płatnicze. W e-sklepie można już korzystać z odroczonych płatności PayPo, niekwestionowanego lidera tego rynku w Polsce.
Integracja usługi przebiegła bardzo sprawnie, a jej wdrożenie pozwoli nie tylko odroczyć płatność o 30 dni, ale także rozłożyć je na cztery raty. Klienci, którzy wybiorą ten rodzaj płatności, dokonają spłaty, logując się do panelu klienta na stronie PayPo
– dodaje Agnieszka Urbańska, Project Manager w eobuwie.pl.