Revoplus — nowa metoda finansowania zakupów w Polsce

dodał Rafał Tomkowicz
0 komentarzy

Od niedawna na polskim rynku dostępna jest nowa metoda płatności — Revoplus, dostarczana przez firmę Revo Technologies Sp. z o.o. Usługa Revoplus polega na rozbiciu płatności na równe części.

Odroczone płatności Revoplus

Podobne sposoby finansowania zakupów popularne są w internecie oraz w sklepach stacjonarnych z elektroniką, gdzie zwykle produkty kosztują nawet kilka tysięcy złotych. Jednak strategia firmy Revo Technologies jest inna. Firma skupia się na pozyskaniu partnerów z innych branż, np. odzież, obuwie, wyposażenie domu, gdzie średnia wartość rachunku to kilkaset złotych. Tego typu rozwiązania są bardzo popularne na zachodzie Europy, Skandynawii, czy w Australii, oferowane przez firmy takie jak Klarna, czy Afterpay.

Aktualnie usługa dostępna jest w sklepach Duka i Deni Cler w całej Polsce. W zależności od sieci handlowej rozbicie płatności jest darmowe lub kosztuje tylko kilka złotych miesięcznie.
Revo Technologies ma ambitne plany rozwoju i zapowiada, że już niebawem usługa Revoplus będzie dostępna w innych sklepach stacjonarnych i w sklepach internetowych.

Aplikacja mobilna Revoplus

Aby zapłacić z Revoplus, klient rejestruje się za pomocą aplikacji mobilnej, którą sprzedawca obsługuje w sklepie. Rejestracja jest bezpłatna i konieczna tylko przy pierwszym zakupie. Potrzebny jest do tego dowód osobisty i aktywny telefon komórkowy, ponieważ na telefon wysyłany jest kod, którym klient podpisuje umowę. Klient może wybrać, czy chce rozbić płatności na 3 czy 6 miesięcy, przy czym pierwszej płatności dokonuje dopiero po miesiącu od daty zakupu. Revoplus informuje klienta o nadchodzących płatnościach, których dokona przy pomocy rozwiązań PayU. Więcej informacji dostępne na stronie www.revoplus.pl.

W Revo Technologies, klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego z naszych usług korzysta się łatwo i wygodnie — rejestracja i podpisanie umowy odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej, bez wypełniania dokumentów czy wielu niepotrzebnych pytań. Zawsze staramy się, żeby klient nie ponosił dodatkowych kosztów płacąc z Revoplus, a jeśli już się one pojawiają, to przedstawiamy je w jasny i przejrzysty sposób. Ciężko pracujemy, żeby nasza usługa była dostępna w kolejnych sieciach handlowych z branży modowej, obuwniczej i biżuteryjnej.” — mówi Iwona Kossmann, CEO Revo Technologies.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz